0-12 yaş arası çocuklara yönelik pijama ve gecelikler, uyku tulumları, el yapımı hırka ve yelekler, bere, patik, battaniyeler, pamuk saten nevresimler, yatak örtüleri, el yapımı uyku arkadaşları, beşikler, karyolalar, gardroplar, lavanta kokulu ürünler, yastık, yorgan, yataklar, uyku hakkında derinlemesine bilgiler, uyku eğitimleri, antialerjik halılar, duvar kağıtları, masallar, vb... sunan rüya gibi bir marka NanuBedtime!Bütün odağı uyku olan markamızın gerek bloğundaki güncel bilgiler için gerekse ürün geliştirmede; danışmanlığını aldığımız ve annelere önerdiğimiz 2 uzman pedagog, psikolog , fengshuist ve uyku koçundan aldığımız görüşlere yer veriyoruz.9. Tasarımlarınızda özellikle tercih ettiğiniz renkler hangileri? Renklerin uyku için önemi var mı?Dingin, sakin, yumuşak ve rahatlatan renk ve tasarımları ile Nanu tam bir uyku markası. Ana rengimiz Turkuaz. Türk mavisi olarak bilenen bu rengi seçmemizin ana sebebi cinsiyetsiz olması, hem kız hem erkek çocuk için de kullanılan bir renk. Sakinleştirici ve rahatlatıcı etkisi olduğu da bilinen Turkuaz bizim gibi bir uyku markası için en doğru renk. Renklerin de kullanılan malzemelerin doğallığı kadar önemi var. Yatak odalarında renklerin pastel tonları kullanılırsa uykuya geçişin kolaylaşmasını sağlar. Biz hem mobilyalarımızda, hem oda tekstilinde (yatak takımlarımdan halıya kadar) tamamen pastel tonları tercih ediyoruz. Kırmızı, turuncu gibi sıcak renkler kan akışını hızlandırdıklarından uyku ortamında temel renk olarak tercih edilmemelidir.Bunlar yerine mavi, yeşil, pembe, lila gibi rahatlatıcı renklere yönelmekte fayda var. Ancak bu renklerin de parlak tonları gözleri yorabileceğinden pastel ve açık tonları daha uygundur. Blog’un dışında aktif olarak kullanılan facebook ve instagram sayfalarımızda da uyku ile ilgili düzenli paylaşımlar yapıyoruz. 2015 sonuna doğru yeni anneler ve hamilelere özeluyku eğitimleri de sunuyor olacağız (ister internet sitemiz üzerinden satın alarak, isterse mağazamızdan) Bu konuda uzmanlaşmış Uyku Koçu Seride Samurkaş ile birlikte yoğun bir program hazırlığı içerisindeyiz.
Hep çok olumlu tepkiler aldık bugüne kadar. Hemen hemen herkesin beğeniyle bahsettiği ilk şey renklerimiz ve malzeme kalitemiz oldu. Nanu’nun bir duygusu, bir rengi olmasına çok özen gösterdim. Gerek mobilya grubunda gerekse tekstil grubunda aynı renk tonlamalarına ulaşmak için ekstra çaba sarfettim.Tabi sadece ürünler değil, iletişim yaptığımız her mecrada (broşür, ilan, banner, vb) bu renklere yer verdik. Turkuaz, somon, pudra mavi, lila ana dört rengimiz oldu. İşte bu renklerin tonlarındaki farklılığı, anneler hemen farketti. Nanu turkuazı en çok beğeni alan renk oldu. Renklerden hemen sonra tekstil ürünlerinin kumaş kalitesi çok beğeni gördü. Nevresim grubunda sadece pamuk saten kullandığımız için annelerin kalite arayışlarına ciddi bir çözüm olduk. Çocuklar bile kumaşlarımızın farklılığını hissedip, o yumuşaklığı yüzlerine sürme ihtiyacı duydular Anne içgörüsü ile ürünlerimizin her bir detayının üretildiğini bahsetmiştim, işte anneler bu detayları hemen yakaladı Çocukları rahatsız etmesin diye yaka içine değil, dışına dikilen etiketlere bayıldılar. “Neden şimdiye kadar kimse düşünmemiş bu detayı, hayret” dedi bir anne fuarda.Çok haklı, çocuklarına aldıkları giysilerin etiketlerini tüm anneler keser. Bunu bile bile markaların hala içe etiket dikmesi, üretimin tüketici iç görüsünden ne kadar uzak olduğunun minik bir göstergesi aslında. Yine başka bir anne geçenlerde Nanu’nun yıkama etiketinde yazan pedagojik bilgiden ne kadar etkilendiğinden bahsetmiş Instagram'da. Yıkama etiketine mesaj yazmak genelde akla gelmeyecek bir detaydır, ama reklamcı olarak tüketiciyi beklenmedik bir anda yakalamak ve hiç kullanılmamış yeni alanları kullanmanın etkisini çok inanırım. O nedenle bu bilgiyi annelere vermek istediğim sevgi mesajı ile birleştirdim, ortaya çıkan sıcacık bir mesajı da yıkama talimatının altına yazdırdım : “Çocuğunuz uyumuş dahi olsa iyi geceler öpücüğü vermeyi unutmayın” Ben bile kendi yazdığım bu mesajdan etkilendim. Her gece kızımı öpüp, kendim yatırmama rağmen, ben yatmaya giderken bir kere daha gidip o uyurken öpüyorum. Çocuk uykuda bile bu yoğun sevgiyi çok derin alıyormuş. Herkese şiddetle öneririm...Gururla söylemek isterim ki 1 sene içerisinde çok büyük oranda Nanu marka aşıkları oluştu ve çok iddialı bir rakam ama %0 iade ile %100 müşteri memnuniyeti yakaladık. Kalite ve tasarım zevkini tutarlı bir şekilde geliştirmeyi hedef alarak, yıllar içerisinde en beğenilen ve en çok aranan marka olabilmek.
Anne ve babanın beklentilerine, odanın büyüklüğüne ve dekorasyonun geneline uygun olacak şekilde mobilya tasarımlarımızın ölçü ve renklerini kişinin isteğine göre belirleyip, özel olarak ürettiriyoruz.Her çocuk farklı, bize göre her oda da farklı olmalı, o nedenle biz takım şeklinde satmıyoruz, ebeveynler ile birlikte mobilya alternatiflerimiz arasından ihtiyaçlarına göre ürünleri belirleyip çocuklarının odasını tasarlıyoruz.