27.04.2024 - 15:01 | Son Güncellenme:
Yeni sezon ürünler için birçok farklı stilist birlikte çalışıyor, sonucunda ise birbirinden farklı parçaları ilgilisiyle buluşturarak harika görünümler elde etmenizi sağlıyor. Ancak bu pantolon, diğerlerinden biraz daha farklı. Fermuar bölgesi ıslanmış gibi görünen pantolonun, artık yeni moda olduğu iddia ediliyor.
2023 Sonbahar-Kış podyumu için görücüye çıkan kot pantolon alışılmışın dışında görüntüsüyle birçok kişinin beğenisini toplamayı başardı. Ancak bazı insanlara göre ise bu modeli giymek, tamamen delilik. Pantolonun kasık bölgesinde koyu bir leke bulunuyor. Bu leke, pantolona ıslak bir görüntü veriyormuş gibi duruyor.
Podyum için sunulan pantolonu yorumlamaya başlayan eleştirmenler pantolonu giyen kişilerin altını ıslatmış gibi göründüğünü düşünüyor. Ancak birçok olumsuz eleştiri olsa da, kot pantolonun satışı internet sayfasında tükendi.
810 dolar yani 26 bin lira değerinde olan pantolonun tasarlanma amacı ise yeni bir 'çekicilik' dalgası başlatmak. Bu koleksiyon, kısa bir süre içerisinde alıcıların gözdesi haline gelerek birçok kişinin beğenisini topladı. İnternet sitesinde tükenen denim, öte yandan markasını popüler hale getirdi.
Bu model dışında üretilen farklı pantolonlar da mevcut. Özellikle kasık kısmında yatay fermuar bulunan kot pantolonlar, iki ucunda kafa açıklığı olan gömlekler gibi alışılmadık parçalar satışa sunulmaya başlandı. Yeni sezon ürünlere birçok kişi kaşlarını kaldırsa da, marka hedefine ulaşarak birçok kişinin beğenisini toplamışa benziyor.
Yeni sezonu alıcılarla buluşturan marka 2022'den 2023'e kadar 500 bin doların üzerine çıktı. Uluslararası satıcıların sitelerinde hayranların favorisi haline geldiğini duyurdu. Vogue dergisine konuşan Stavros Karelis, "Çan şeklinde uzayan pantolon ve terzi ustalığı onu müşteri talebinin zirvesine taşıdı" dedi.
Önümüzdeki sezonlar için de sıradışı ve popüler tasarımlar sunacağını söyleyen marka, uluslararası düzeyde önemli moda markalarından biri haline geleceğini düşünüyor. Vogue'a konuşan tasarımcılar, estetik meydan okumaya dayanan ve yeni oluşan markalarını büyütmek istediğini belirtiyor.