06.04.2016 - 17:20 | Son Güncellenme:
Güzelliği ve başarılı oyunculuğuyla dikkatleri üzerine çeken Fahriye Evcen, güzellik elçisi olduğuL’Oréal Paris’in “Güzelliği Yakala” konseptli makyaj çekiminde yer aldı. “Büyük Gün” makyajı ile kamera karşısına geçen Fahriye Evcen, romantik görünümü ile göz kamaştırdı. Ayrıca çekimlerde bohem şık ve glam olmak üzerebambaşka iki görünümledaha yer aldı. Fahriye Evcen’in makyaj uygulamaları;L’Oréal Paris Makyaj Tasarımcısı Ali Rıza Özdemir tarafından tasarlandı.
İzleyici karşısına farklı rollerle çıkan Fahriye Evcen, bu kez biri “Büyük Gün” olmak üzere, birbirinden farklı üç farklı görünümle karşımıza çıkıyor.Kadınları hayatın her anında süper star gibi özel hissetmeye davet eden L’Oréal Paris’in çekimlerinde Fahriye Evcen; Büyük Günmakyajıylaolduğu kadar, Bohem Şık ve Glammakyajlarıyla dadikkat çekti.
L’Oréal Paris güzellik elçisi Fahriye Evcen: “Her kadın kendisi için en özel anlardakesinlikle etkileyici görünmek ister. L’Oréal Paris ile tüm özel anlarında güzelliği yakalamaları içinkadınlara ilham vermek amacıyla çekimler gerçekleştirdik. Çekimlerde; üç farklı görünümü ve makyaj uygulamasını yansıttık. Büyüleyici bir etki için en önemlisi bence her zaman bakışlardır, bakışların gücünün yerini hiçbir şey alamaz. L’Oréal Paris ile gerçekleştirdiğimiz çekimlerin makyaj uygulamalarında da en sevdiğim şeylerden biri, bakışları güçlendiren ve derinleştiren makyajların ön plana çıkarılmasıydı. Çekimler benim içinçok keyifliydi. Bu hislerimiz yaptığımız işe de yansıdı, hepimizi heyecanlandıran sonuçlar ortaya çıktı” dedi.
L’Oréal Paris Makyaj Tasarımcısı Ali Rıza Özdemir: “Özel anların büyülü atmosferini güzellikleri ile taçlandırmak isteyen kadınlar için, Fahriye Evcenile birlikte 3 farklı makyaj stiline odaklanan bir çalışma gerçekleştirdik.Tüm makyaj ve çekimlerde, etkileyici bakışları öne çıkardık. Özellikle duyguların yoğun olduğu bu büyük günlerde, kadınlara odağı göz makyajlarında tutarak etkileyici bakışlara sahip olmalarını öneriyorum” dedi.
3 farklı makyaj konsepti ile ilgili ipuçları paylaşan L’Oréal Paris Makyaj Tasarımcısı Ali Rıza Özdemir: “Fahriye Evcen’inBüyük Gün, Bohem Şık ve Glamgörünümlerinin tümünde; bakışların gücünden ve çarpıcılığından yola çıktık. Gözlerde bu etkiyi yakalayabilmek için,L’Oréal Paris SuperstarRedCarpet Black Maskara’nınçift taraflı fırçası ile süper hacim, süper uzunluk ve süper siyahlık sağlayan gücünden;L’Oréal Paris Superstareyeliner’ınise istediğiniz kalınlıkta çizgilere kolaylıkla ulaşmanızı sağlayan esnek ucu ve yoğun siyah etkisinden yararlandık.
Büyük Gün makyajı için; romantik ve büyüleyici bir makyaj uygulamayı tercih ettik. İlk adım; fondöten. Böyle bir günde ihtiyacınız olan, etkisini gün boyu yitirmeyecek bir cilt makyajı. Bunun için InfaillibleFondöten’i tercih ettik. Derin bakışlar için ise L’Oréal Paris Superstareyelinerile göz kenarlarındankuyruğunu belirledik. Daha sonragöz pınarlarından bitişe doğru kalınlaştırarak kuyrukla birleştirdik. L’Oréal Paris Supersta rRed Carpet Black maskara ile uzun,hacimli ve simsiyah kirpikler elde ettik ve L’Oréal Paris Color Riche Matte 640 ruj ile de dudaklara şeftali tonlarında mat bir görünüm kazandırdık.
Glam bir görünüm için ise ilk adımımız; mat ve kusursuz bir ten görünümü oldu. Glam makyajın gün boyu kalıcı olması için benim önerim InfaillibleMatte fondöten.Bakışlardaki derinliği artırmak içinSuperstarEyeliner’ıkirpik diplerine sürdük. Buğulu göz makyajınıL’Oréal Paris SuperstarRedCarpet Black maskaraile tamamladık. Etkileyici bakışlara ek olarak, L’Oréal Paris Colo rRiche 430 ruj ile dudaklarda çarpıcı bir görünüm elde ettik.
Fahriye Evcen’in Bohem Şık görünümüne ilk olarak kusursuz fakat doğal görünecek bir ten makyajı ile başladık. Belirgin bir ifade ve buğulu bir etki kazandırmak için yaptığımız uygulamalardan sonra,L’OréalParis Superstareyeliner’ıkirpik diplerine incecik çektik.SuperstarRedCarpet Black maskara ile kirpiklerde yoğun ve simsiyah bir etki yakaladık ve dudak makyajında doğal bir çekicilik sağlamak için L’OréalParis ColorRicheExclusive Pink Naomi’s Pink ruju tercih ettik.” dedi.