17.04.2019 - 13:24 | Son Güncellenme:
Chloé, Yunanistan'a yapılan zarafet, feminenlik ve kızkardeşlik ruhuyla dolu rüya gibi bir yolculuktan ilham alan, Steven Meisel tarafından çekilmiş yeni, özgür ruhlu İlkbahar/Yaz 2019 reklam kampanyasını sunar.
Akdeniz ışığıyla harmanlanan samimi bir iç mekânın oluşturduğu etkileyici görüntü, “Rosie” güneş gözlüklerini öne çıkarırken kadınların çağrışımlarla dolu güzelliğini merak uyandıran bir şekilde resmediyor.
İkoik hale gelmiş olan tasarım, Chloé’nin hazır giyim defilesinden ilham alan ve görünüme çok daha canlı bir hava katan, yeni bir gradyan Altın/Mor Fuşya tonu ile odak noktasını oluşturuyor.
Kampanya ayrıca, tavır ve cazibe ile tasarlanan dikkat çekici bir profile sahip, 3 parçalı bu eşsiz çerçeveye ekstra hava katan yeni “Rosie” kedi gözü modelini de barındırıyor.
Bu iki güneş gözlüğünün ayırt edici detayları, göz alıcı fisto kenarlı tasarımı yansıtan kalın camlar üzerinde parlak ve eğimli bir etki elde edilmesini sağlayan titiz bir zanaat süreciyle tasarlanmıştır. Diğer göze çarpan özellikler arasında ise ince, metal köprü ve ekstra şıklık katmak için yontulmuş özel bir görünüm verilmiş güneş biçimli iki dekoratif vidayla tutturulan uyumlu saplar bulunuyor.
İki modeli de esnek menteşeler ve hem estetik hem de zincir aksesuarın takılmasını sağlayan işlevsel bir detay olan, Chloé’nin imzası niteliğindeki gözyaşı biçiminde boşluklu metal kısım tamamlıyor. İki model de Altın/Gradyan Hâkî, Altın/Gradyan Kahverengi, Altın/Gradyan Mercan, Altın/Gradyan Turkuaz ve Altın/Mor Fuşya seçenekleriyle sunuluyor.