22.01.2018 - 13:17 | Son Güncellenme:
İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, hizmet kalitesini geliştirmek ve artırmak için devam eden yatırımları ile konfora yaptığı vurguyu güçlendirirken seyahat deneyimini de mükemmelleştiriyor. Alanında uzman markalar ile iş birlikleri gerçekleştiren Emirates, yeni First ve Business Class ürünlerinde hiçbir detayı gözden kaçırmıyor.
Bulgari Kitleri ile Lüks Yolculuk
Emirates, yolcularına dağıttığı özel ürün çantalarının tasarımı için lüks İtalyan markası Bvlgari ile çalışıyor. First ve Business Class yolcularına sunulan yeni ürün serisinde Bvlgari’nin odunsu çiçeksi kokusu “Eau Parfumée au thé noir” ve yolcuları uçuş boyunca taze ve şımartılmış hissettirecek cilt bakım ürünleri de bulunuyor.
Deriden üretilen First Class ürün çantaları, erkekler için gri ve kadınlar için açık renkte olmak üzere sekiz farklı tasarıma sahip. Buna ek olarak dört adet erkek, dört adet de kadın için sekiz farklı tasarım çanta gece boyu süren uçuşlarda Business Class yolcularına sunuluyor.
Emirates, ürün ve hizmetlerine yaptığı sürekli yatırımlar ile Skytrax Dünya Havayolu Ödülleri’nde bu sene başında “Dünyanın En İyi Havayolu” seçildi. Yolcular, Emirates’in tüm dünyadan en iyi şampanya ve şarapları içeren birinci sınıf şarap menüsü, gurme ve yerel mutfaklardan ilham alan menüsünün tadını çıkarabiliyor. Tüm sınıflardaki yolcular Emirates’in birden fazla ödüle sahip; film, TV programları, müzik ve podcast içeren, uçak içi eğlence sistemi ‘ice’ ile Digital geniş ekranın keyfine varabiliyor.