18.04.2017 - 12:51 | Son Güncellenme:
152 milyar dolarlık değeriyle otomotiv şirketleri arasında açık ara en değerli şirket durumunda bulunan Toyota, müşterilerini ‘interaktif showroom’ sistemiyle buluşturuyor.
Dünyada ilk kez uygulanacak olan sisteme göre, gerçek satış ofislerini sanal dünyada müşterilerine sunacak olan Japon otomobil devi, görüntülü görüşme yoluyla müşterilerini evlerinde ziyaret edecek. Bir uygulama yardımıyla müşterilerinin akıllı telefon, tablet ya da bilgisayarlarına konuk olacak olan satış danışmanları, her türlü soruya cevap verecek ve modelleri değerlendirecek.
Bu yeni teknolojiyle Toyota’nın satış ofisi danışmanları, üzerinde sensör ve kameraların olduğu dijital bir gözlükle, müşterilerine modellerle ilgili bilgileri sesli ve görüntülü bir şekilde iletecek ve sorularına cevap verecek.
‘Hololens’ adı verilen teknolojiyle ücretsiz sağlanacak olan bu hizmet sayesinde araç hakkındaki bütün detayları istedikleri yerden öğrenebilecek olan müşterilerin tek yapmaları gereken şey ise uygulamayı indirmek olacak.
Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış CEO'su Ali Haydar Bozkurt uygulamanın yeni bir döneme öncülük edeceğini belirterek Toyota’nın ilklerin markası olduğunu ve bunun da en güzel örneğinin ‘interaktif showroom’ uygulaması olduğunu söyledi.
İnteraktif showroom uygulaması İstanbul Autoshow ile birlikte müşteriler tarafından kullanılmaya başlanacak.
Kaynak: Yeni Şafak