05.05.2013 - 23:24 | Son Güncellenme:
LEVENT KÖPRÜLÜ
Aynı zamanda Bayraktar Holding Yönetim Kurulu Başkanı olan Bayraktar, bunun için çalışmalara başladıklarını kaydetti.
Autoshow’un öneminin artmasının, Türkiye’de daha çok markanın dünya ve Avrupa lansmanı yapması, daha fazla yabancı basın mensubunun gelmesiyle mümkün olabileceğine dikkat çeken Bayraktar, şöyle devam etti:
“Cenevre Fuarı yetkilileri, geçen yıl Autoshow’u gezdiler. Fuar alanının büyüklüğünü yeterli bulduklarını, ziyaretçi ilgisinden etkilendiklerini söylediler. Bu motivasyonla 2014’teki fuara daha yoğun yabancı basın ve ziyaretçi çekecek projeler üzerinde çalışmaya başladık.”
Bayraktar, Türkiye otomotiv pazarının, artık tüm dünyanın ilgisini çeker hale geldiğine dikkat çekerek, satış rakamlarına ilişkin raporları artık dünya medyasıyla da paylaştıklarını vurguladı.