26.08.2024 - 20:46 | Son Güncellenme:
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki, Türkiye perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA 60 ilde 1100 mağazası, bayileri dahil olmak üzere 15.000 kişiye ulaşan kadrosu ile müşterilerine doğru ürünü, doğru üreticiden doğru fiyata ulaştırırken; küçük esnaf ve girişimciyi desteklediği bayilik sistemiyle de büyümeye devam ediyor.
Potansiyel bayi adaylarına ulaşıyor
Küçük ve orta ölçekli esnafla girişimcilere, CarrefourSA güvencesiyle ticaret imkânı sunduğu bayilik sisteminde 425 bayiye ulaşan CarrefourSA, Türkiye’nin dört bir yanında esnaf ve girişimcilerle büyümek için Bayilik Buluşmaları’na başladı. Bayilik Buluşmaları’nın ilk ayağı ise Adana ve çevre illerden katılımla gerçekleşti.
Adana M1 CarrefourSA Hiper Lezzet Arası’nda gerçekleşen buluşmada CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi Bulut Batum, potansiyel bayi ve girişimcilerle bir araya gelerek CarrefourSA’nın bayilik sisteminden ve yatırımlarından bahsetti.
“Organize gıda perakende sektörünün sürdürülebilirliği kapsamında yerel ekonomik kalkınmayı desteklememiz gerekiyor” diyen Bulut Batum şöyle devam etti:
“Bu doğrultuda, organize gıda perakendesini daha güçlü hale getirmek için küçük esnaf ve girişimcinin sisteme dahil olması çok önemli. Bu yüzden başlattığımız Bayilik Buluşmaları ile Türkiye’nin farklı illerindeki potansiyel bayi adaylarımıza ulaşmayı hedefliyoruz.
Hayata geçirdiğimiz bayilik sistemiyle esnaf ve girişimciye CarrefourSA güvencesiyle ticaret yapma imkânı sunuyoruz. Bayilik sistemine giriş aşamasında ise herhangi bir bedel talep etmiyoruz. Bulunduğu bölgeyi ve mahalleyi en doğru bilen esnaflara, CarrefourSA güvencesini sağlayarak ailemizin bir parçası haline getiriyoruz. Bu sistemle bölgenin esnaf ve girişimcileriyle istihdama katkı sağlarken; yerel üreticilerinin ürünlerinin de CarrefourSA güvencesiyle müşterilere ulaşmasını ve üretimlerini sürdürülebilir kılmayı destekliyoruz.”
Kadın bayi sayısı daha da artacak
Adana’da bayilik sistemi kapsamında önemli bir potansiyel olduğunu söyleyen Batum açıklamalarına şöyle devam etti: “Bayilik sistemini organize gıda perakende sektöründe ilk biz hayata geçirdik. Bu sistemle tüketicilerimizin CarrefourSA kalitesi ve deneyimine erişimini kolaylaştırırken, küçük esnaf ve girişimciye kârlı bir yatırım imkânı, bulundukları bölgeye ise istihdam fırsatı sağlıyoruz. Bayilik sisteminin en büyük avantajı ise esnaf ve girişimcinin hem uluslararası Carrefour hem de Sabancı markasının gücünü arkasında hissetmesi. Üç yıllık hedefimiz olan 1.000 bayiye emin adımlar ile ilerliyoruz. 60 olan kadın bayi sayımızı da artıracağız.”