KobiKadın girişimciler destekle markalaştı

Kadın girişimciler destekle markalaştı

16.07.2024 - 07:01 | Son Güncellenme:

Migros’un toplumsal gelişime katkı ve fırsat eşitliğinin desteklenmesi adına hayata geçirdiği Migros Aile Kulüpleri’nde eğitimini tamamlayan Turuncu Eller Tarımsal Kalkınma Kooperatifi’nin kadın girişimleri, ürettikleri ürünleri Türkiye çapında markalaştırdı.

Kadın girişimciler destekle markalaştı

Sıfır atık felsefesiyle üretime kazandırılan GÜMÖZ markalı mandalin kurusu, zeytin yaprağı sirkesi, mandalin tatlısı, enginarlı erişte gibi doğal ve yöresel ürünler, Tazedirekt ve Macrocenter’da satışa sunuluyor. Ürünler, yakın zamanda Migros mağazalarında da tüketici ile buluşacak.

Haberin Devamı

Turuncu Eller Tarımsal Kalkınma Kooperatifi’nin kadın girişimcileri, Migros Aile Kulüpleri’nde Halk Eğitim Müdürlükleri iş birliği ile yöresel gıda ürünlerin yapımından gıda hijyenine, finansal okur yazarlıktan pazarlama ve markalaşmaya kadar çeşitli eğitimlerden geçerek meslek sertifikası aldı.

Yerel üreticilere destek verirken, müşterilerine de doğal ürünlere erişim imkanı sunan Migros’un Alile Kulüpleri çatısı altında 300 bine yakın üyesi bulunuyor. Migros mağazalarının içinde yer alan Migros Aile Kulüpleri ile 36 noktada 220’den fazla alanda mesleki ve hobi amaçlı Milli Eğitim sertifikalı eğitimler veriyor. Bugüne kadar 493 bin kişiye sertifikalı, yüz yüze eğitim sunan Aile Kulüpleri, 2027 sonuna kadar 850 bin kişiye ulaşma hedefliyor. Bu eğitimleri alan bugüne kadar 19 bini kadın 25 bin üye kendi işlerini kurarak, aile bütçelerine katkı sağladı.