Son dakika: Şikayet yağıyordu! Müşteri iletişim merkezlerine yeni standartTSE, tüketicilerin telefonla sık sık aradığı müşteri iletişim merkezleriyle ilgili şikayetlerin ortadan kaldırılması için belgelendirme hizmetine başladı. Enstitünün standardına göre, müşteri iletişim merkezindeki bekleme süreleri ücretsiz olacak, müşteriye, sıraya girdikten 1 dakika sonra temsilciye bağlanma ya da geri aranma seçeneği sunulacak. İletişim merkezi, basınçlı satış taktikleri kullanmayacak, müşteriyi istismar etmeyecek, müşterinin istemediği bir bağlantı sonlandırılacak ve müşteriyle tekrar iletişim kurulmayacak.
Hakkarili gencin müşteri hizmetleriyle konuşması rekor kırdıCihan Dinçer'in (27) geçtiğimiz günlerde bir GSM şirketinin müşteri temsilcisi kadına faturasının yüksek geldiğini anlattığı ses kaydı internette arkadaşları tarafından paylaşıldı. 9 dakika 30 saniye müşteri temsilcisiyle konuşan ve faturasının düzeltilmesini isteyen yerel sanatçı Dinçer, faturasının düzeltilmemesi halinde giysilerini satarak borcunu ödemeye çalışacağını anlatıyor. Müşteri temsilcisinden olumsuz yanıt alan Dinçer, "Giresun'un içinde iki sokak arası" şarkısını okuyor. Bu görüşme sonrası Dinçer sosyal medyada yapılan paylaşımı ile fenomen haline geldi.
HGS Bakiye ve Geçiş İhlali Sorgulama İşlemleri Nasıp Yapılır?Online HGS bakiye sorgulama ve geçiş ihlali sorgulama işlemi ile vatandaşlara önemli kolaylıklar sağlanmıştır. HGS bakiye sorgulama işleminin yapılışını ve HGS bakiye sorgulama işleminin tüm detaylarını haberimizde bulabilirisiniz.
HGS Kaçak Geçiş İhlali ve HGS Bakiye Sorgulama, Yükleme İşlemleriHGS bakiye ve HGS geçiş ihlali sorgulamalarınızı online olarak kolay bir şekilde yapabilirsiniz. HGS bakiye sorgulama işlemini yapabilmek ve HGS bakiye sorgulama işlemi hakkında önemli bilgileri alabilmek için haberimizi inceleyebilirsiniz.
Hint toplumunda 'yeni orta sınıf'Hindistan ekonomisi hızla ilerliyor ve yeni orta sınıf hızla genişliyor ama yüzyıllardır var olan kast düzenini aşmak her zaman ve herkes için kolay olmuyor.