Cepteki ‘ayrıcalık’ yarım milyarı aştıVodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “Vodafone Red müşterilerimize son 1 yılda yaklaşık 502 milyon TL’lik ayrıcalık sağladık. Bireylerin dijitalleşmesinde Vodafone Red markamız önemli rol oynuyor” dedi.
100 milyon liralık ‘Red’ fırsatı yoldaOpet, İspark, Havaist gibi markalarla sözleşmelerini yenileyen, marka ayrıcalıklarına Migros, BigChefs, SushiCo ve Les Benjamins gibi iş ortaklarını ekleyen Vodafone Red’in, müşterilerine toplamda 100 milyon TL’nin üzerinde değer yaratmayı hedeflediği duyuruldu.
Meltem Bakiler Şahin: Spor sponsorlukları konusunda akla gelen ilk marka oldukSon olarak Sultanlar Ligi’ne isim, A Milli Kadın Voleybol Takımı’nın da ana sponsoru olan Vodafone’un Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “GfK’nın spor sponsorlukları konusunda yaptığı araştırmada bu alanda akla gelen ilk marka olduk. Son yaptığımız işbirliği ile Cumhuriyet kadınlarının yanında durmaktan gurur duyuyoruz” dedi.
Meltem Bakiler Şahin: “Ben Varım” hareketiyle, cinsiyetçi algıyı kırmayı hedefliyoruzVodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin “Vodafone olarak, kadınların güçlenmesi konusunda güçlü bir vizyona sahibiz. 2 yıl önce kadınların güçlenmesi anlayışıyla başlayan ‘Ben Varım’ hareketiyle, genellikle erkeklerle özdeşleştirilen, erkek egemenliğinde olduğu düşünülen alanlarda kadınların da var olduğunu göstermeyi ve cinsiyetçi algıyı kırmayı hedefliyoruz” dedi.