Türkiye'nin en maliyetli şehir içi yollarından Kanuni Bulvarı'nda çalışmalar sürüyorTrabzon'da yapımı devam eden ve Türkiye'nin en maliyetli şehir içi yollarından olarak gösterilen Kanuni Bulvarı Yolu'nun tamamlanan bölümleri kısım kısım trafiğe açılırken, toplam uzunluğu 28 km olan şehrin Yıldızlı Mahallesi ile Akoluk arasında geçişi sağlayacak yolun son 7-8 kilometrelik kısmında çalışmalar sürüyor.
Türkiye'nin en maliyetli şehir içi yollarından Kanuni Bulvarı'nda çalışmalar hız kesmiyorTrabzon’da devam eden en önemli karayolu projelerinden biri olan Kanuni Bulvarı Yolu’ndaki çalışmalar hız kesmiyor. Şehrin Yıldızlı Mahallesi ile Akoluk arasında geçişi sağlayacak olan Çukurçayır 1 Tünelinde son rötuşlar yapılırken, yol da yavaş yavaş şekillenmeye başladı. Tünelde asfaltlama çalışması son aşamaya gelirken, ışıklandırma çalışmalarına başlanacak.
Türkiye’nin en maliyetli yolları arasındaki Kanuni Bulvarı'nın yapımı sürüyorTürkiye’nin en maliyetli şehir içi yolları arasında gösterilen Trabzon’daki toplam 28 kilometrelik Kanuni Bulvarı’nda viyadük ve tünellerin yapımı sürerken, proje güzergahının yarıdan fazla bölümü tamamlandı. Bulvar üzerinde bulunan Bahçecik Tüneli Yenicuma-Meydan bağlantısının önümüzdeki günlerde hizmete girmesi hedefleniyor.
Türkiye’nin en maliyetli yolları arasındaki Kanuni Bulvarı'nın yapımı sürüyorTürkiye’nin en maliyetli şehir içi yolları arasında gösterilen Trabzon’daki toplam 28 kilometrelik Kanuni Bulvarı’nda viyadük ve tünellerin yapımı sürerken, proje güzergahının yarıdan fazla bölümü tamamlandı. Bulvar üzerinde bulunan Bahçecik Tüneli Yenicuma-Meydan bağlantısının önümüzdeki günlerde hizmete girmesi hedefleniyor.
Türkiye'nin en maliyetli şehir içi yollarından Kanuni Bulvarı'nda çalışmalar hızlandıTürkiye’nin en maliyetli şehir içi yolları arasında gösterilen Trabzon’daki toplam 28 km’lik Kanuni Bulvarı’nda viyadük ve tünellerin yapımı sürerken, proje güzergahının yarıdan fazlası tamamlandı. Çalışmaların yoğun olduğu Bahçecik Tüneli’nin bu yıl sonunda kadar ulaşıma açılması planlanıyor.
Yapımı devam eden tünel projesi havadan görüntülendiDOĞU Karadeniz Bölgesi?nin dik ve engebeli arazi yapısında ulaşım ağı oluşturulmasının zorluğu yaşanıyor. Trabzon?da yapımına başlanan ve kent trafiğini rahatlatması beklenen 23.7 kilometre uzunluğundaki Kanuni Bulvarı projesi, 12 köprülü kavşak, 17 tünel ve 55 köprüden oluşacak. Samsun?dan başlayıp Artvin?in Sarp Sınır Kapısı?nda sona eren 542 kilometre uzunluğundaki Karadeniz Sahil Yolu'nda ise 263 adet köprü, 12'si tek, 20'si çift tüp olmak üzere 32 tünel yer alıyor. Trabzon?da şehir içi ulaşımı rahatlatması ve transit geçişleri kolaylaştırması amacıyla Kanuni Bulvarı adı verilen 23.7 kilometre uzunluğunda yol ağı projelendirildi. Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından yapılan proje, Karadeniz Sahil Yolu?nun Yıldızlı mevkiinden başlayarak Trabzon-Maçka Yolu Gözalan mevkiinde sona erecek. 2x3 şeritli bölünmüş yol olarak yapımı devam eden projede; 12 adet köprülü kavşak, toplam uzunluğu 6,5 kilometre olan 8 adet çift tüp ve 441 metre uzunluğunda 1 adet tek tüp olmak üzere toplam 17 adet tünel ve toplam uzunluğu 7888 metre olan 55 adet köprü planlandı. 9.8 KİLOMETRELİK BÖLÜMÜ TAMAMLANDI Yıldızlı ve Halit Kobya Kavşağı arasında kalan 4,5 kilometrelik tünelli kesim ve paralelindeki 4,5 kilometre uzunluğundaki stadyum bağlantı yolları ile Kanuni Bulvarı?nın Akyazı Kavşağı?ndan Beşirli Tüneli girişine kadar olan 800 metre uzunluğundaki kesimle birlikte toplamda 9,8 kilometrelik kesim 2x3 şeritli bölünmüş yol olarak trafiğe açıldı. Beşirli Sahil Kavşağı ile Karşıyaka Kavşağı arasının ise 2x3 bölünmüş yol olarak trafiğe açılması için çalışmalar sürüyor. Yaklaşık 2 milyar TL'ye mal olması planlanan ve tüm bağlantılar tamamlandığında Kanuni Bulvarı Yolu, eski Devlet Sahil Yolu, Şenol Güneş Spor Kompleksi ve Karadeniz Sahil Yolu?na bağlantısı tümüyle sağlanmış olacak. ?BU ARAZİDE 17 TÜNEL NORMAL? Karadeniz Teknik Üniversitesi eski öğretim üyesi Jeoloji Mühendisi Prof. Dr. Osman Bektaş, Trabzon'un hayati öneme sahip Kanunu Bulvarı projesinin trafiğe nef