Son 5 yılda 800 bin araçtan geçiş ücreti tahsil edilemediKamu-Özel İşbirliği (KÖİ) modeliyle hizmete sunulan otoyollardan son 5 yılda geçiş yapan 800 bin araçtan tahsilat yapılamadı, bu geçişlerin cezasıyla birlikte toplam bedeli 1,4 milyar liraya yaklaştı.
Kamu-özel iş birliği projelerinin geleceği Kovid-19 sonrası parlakUluslararası Sürdürülebilir Dayanıklılık Merkezi (ISRC) Baş Danışmanı David Baxter, kamu ve özel sektör iş birliğiyle gerçekleştirilecek projelerin geleceğinin Kovid-19 sonrası dönemde çok parlak olacağını belirterek, "Eğer kamu-özel sektör iş birliği projeleri ders alınarak daha iyi yapılabilirse bunların geleceği çok parlak olacak. Gerçek şu ki; kamu da, özel sektör de ekonomik toparlanmaya odaklanan projeleri gerçekleştirmek için birbirinin tecrübesine ve kaynaklarına ihtiyaç duyuyor." dedi.