Hızlı tüketim ürünleri pazarı 2023’te yüzde 81 büyüdüYapılan bir araştırma Türkiye'de sigara ve alkol hariç Hızlı Tüketim Ürünleri (FMCG) pazarının 2023 yılında yüzde 81 oranında ciro büyümesi kaydettiğini ortaya koydu.
Hızlı tüketim ürünü perakendesi büyüyorNielsenIQ, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesinin 2023 yılının ilk 9 ayında yüzde 85 büyüme kaydettiğini açıkladı.
Rekabet Kurulu'ndan, hızlı tüketim malları firmasına para cezasıRekabet Kurulu'nca, hızlı tüketim malları sektöründe faaliyet yürüten firmaya, perakendecilerin yeniden satış fiyatlarına müdahale ettiği iddiasıyla yürütülen soruşturmada, 27 milyon 304 bin 867 lira 30 kuruş idari para cezası uygulandı.
Hızlı moda tüketiminin doğaya olan maliyeti nedir?Şu marka ne çıkarmış bu marka ne üretmiş diye mağazaları bir bir dolaşıyoruz. Peki üretilen bunca güzel tekstil ürününün aslında çevreye olan zarar maliyetinin ne kadar farkındayız?