Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri perakendesi yüzde 99 büyüdü
Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri perakendesi yüzde 99 büyüdüYapılan bir araştırmada elde edilen verilerine göre, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi, 2022 yılı toplamında 2021 yılına göre yüzde 99 büyüme kaydetti.
19.06.2023Alışveriş
Fmcg Nedir? Fmcg Sektörünün Özellikleri Nelerdir?
Fmcg Nedir? Fmcg Sektörünün Özellikleri Nelerdir?Açılımı Fast Moving Consumer Goods olan FMCG, piyasada en fazla rağbet edilen temel tüketim ürünlerini tanımlamak için kullanılan bir kısaltmadır. Bu ürünlerin ortak özelliği bir gün ya da bir hafta gibi kısa bir zaman dilimi içerisinde tüketilebiliyor olmasıdır. FMCG sektörünün temel özelliklerini tüm detayları ile derledik.
26.03.2021Eğitim