15 ülkede birden kampanya başlattıTrendyol Efsane Günler kampanyasını bu yıl ilk defa Türkiye’nin yanı sıra Azerbaycan, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Bahreyn, Umman, Almanya, Avusturya, Romanya, Yunanistan, Macaristan, Çekya ve Slovakya’da aynı dönemde gerçekleşeceğini duyurdu. Bu sayede Türkiye’deki üretici ve satıcıların milyonlarca “Made in Türkiye” etiketli ürününün de yurt dışındaki müşterileriyle buluşacağına dikkat çekildi.
Trendyol: 127 bin satıcı, 71 milyondan fazla ürün sattıTrendyol, kasım ayında gerçekleştirdiği yılın en büyük kampanyaları olan “Süper İndirim Günleri" ve “Efsane Günler” sonuçlarını açıkladı. Kampanyalarla birlikte Kasım ayında 11 milyon kişi, 127 bin satıcıdan, 71 milyon adetin üstünde ürün satın aldı. Kampanyalarda sağlanan indirimler ile 2 milyar lira müşterinin cebinde kaldı.