GündemPTT 5 bin personel alımı başvuru | PTT personel alımı başvurusu nasıl yapılır?

PTT 5 bin personel alımı başvuru | PTT personel alımı başvurusu nasıl yapılır?

15.05.2018 - 09:37 | Son Güncellenme:

PTT 5 bin personel alımı için başvurular başladı! Binlerce kişiye istihdam sağlayacak olan PTT personel alımı için sınav başvuruları 21 Mayıs tarihinde sona erecek. Yazılı sınavlar 17 farklı merkezde gerçekleştirilecek. Peki PTT personel alımı için başvurular hangi site üzerinden yapılacak?

PTT 5 bin personel alımı başvuru | PTT personel alımı başvurusu nasıl yapılır

PTT personel alımı için başvurular başladı. Binlerce kişiyi yakından ilgilendiren PTT personel alımı için PTT AŞ bünyesine, bin 623 postacı, 200 tekniker, 2 bin 625 gişe personeli, 82 avukat, 470 mühendis alımı için sınav başvuruları 21 Mayıs'ta sona erecek. PTT personel alımı başvuruları http://ik.ptt.gov.tr adresi üzerinden yapılacak.

Haberin Devamı

Alınması planan bin 623 postacının, bini adaylardan 623'ü taşeronlardan, 2 bin 625 gişe personelinin de 2 bin 25'i adaylardan 600'ü taşeronlar arasından seçilecek.

PTT BAŞVURULARI NASIL YAPILACAK?

Müjdesi Bakan Arslan tarafından verilen sınavın başvuruları www.ptt.gov.tr ve http://ik.ptt.gov.tr internet adreslerinden yapılacak. Adaylar ilan edilen pozisyonlar için yapılacak yazılı sınavlardan yalnızca birine başvurabilecek.

Yazılı sınavlar İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana, Antalya, Samsun, Van, Gaziantep, Diyarbakır, Trabzon, Eskişehir, Kocaeli, Kayseri, Konya, Malatya, Erzurum olmak üzere 17 farklı merkezde gerçekleştirilecek.

Sözlü sınava, yazılı sınav puanı esas alınarak en yüksek puandan başlamak üzere ilan edilen pozisyon sayısının üç katı aday çağrılacak. İlan edilen pozisyon sayısı kadar asil ve yedek aday belirlenecek.

Haberin Devamı

Ücretin 60 lira olduğu sınavı kazananların kadrosu, idari hizmet sözleşmeli olarak yapılacak.