09.10.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ - Müşteri deneyimi yönetimindeki başarıları ve müşterisiyle sağlıklı ve sürdürülebilir ilişki kuran markaların ödüllendirildiği A.L.F.A Awards’ün 7’ncisi İstanbul’da gerçekleştirildi. Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle 12 ilde bin 200 kişinin katılımıyla yapılan araştırma verilerine göre DAP Yapı, gayrimenkul kategorisinde bu yılın ‘tüketici markası’ ödülüne layık görüldü.
Bankacılık sektöründen beyaz eşyaya, dijital yayın platformlarından e-ticaret sitelerine kadar; 57 kategoride müşteri deneyimini en iyi yaşatan markaların yarıştığı törende, DAP Yapı, kendi kategorisinde ‘Müşteri Deneyimini En İyi Tasarlayan ve Sunan Marka’ ödülünün sahibi oldu.
‘Hayata dokunduk’
DAP Yapı Genel Müdür Yardımcısı Kayhan Çavuşoğlu, “Doğru alanda proje üretip iyi yaşam alanları geliştiriyoruz. Yaşama dair birçok alana değer katıyoruz. En büyük gayemiz, müşterilerimize en iyi ürünü sunmak ve ülke ekonomisine ve proje geliştirdiğimiz bölgelere katkı sağlamak. Bunun için bugünün değil geleceğin projelerini üretiyoruz. Son olarak hayata geçirdiğimiz ‘Sağlıklı Ev’ konseptiyle insana ve hayata dokunan bir işe imza attık. Doğru algılanmak bizim için çok önemli” dedi.