EkonomiYapımarketin ‘Neyzen’i

Yapımarketin ‘Neyzen’i

12.06.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:

Esenyurt’ta hayata geçirdiği konut projelerinin ardından perakende sektörüne giren Özyurtlar İnşaat, Nmerkez Outlet ile alışveriş merkezi sektöründe, Neyzen ile yapı market alanında büyümeyi hedefliyor

Yapımarketin ‘Neyzen’i

Esenyurt’ta hayata geçirdiği konut projeleriyle tanınan Özyurtlar İnşaat, perakende sektöründe büyümeyi planlıyor. Perakendenin önemli bir sektör olduğunu söyleyen Özyurtlar Şirketler Grubu Başkanı Tamer Özyurt, Nmerkez Outlet ile alışveriş merkezi (AVM) sektöründe, Neyzen ile yapı market alanında büyümeyi hedeflediklerini belirtti.

Haberin Devamı

Gelecek yatırımlarında kapalı AVM yerine cadde projelerini tercih edeceklerini ifade eden Özyurt, şu anda dört olan Neyzen’in mağaza sayısını da 10’a çıkarmayı planladıklarını kaydetti.

İlk şubesi Esenyurt’ta açılan Neyzen’in, halihazırda Esenyurt, Bahçeşehir ve Nşehir mağazalarıyla hizmet verdiğini anlatan Özyurt, “Mobilyadan aydınlatmaya, boyaya 20 bin farklı kategoride ürünün yer aldığı Neyzen ile yurtdışına da açılmayı arzu ediyoruz. Özellikle Irak pazarından yoğun talep var” dedi.

Cadde İstanbul projesi

Esenyurt’un merkezinde yer alan Nmerkez Outlet’te 80’e yakın mağaza bulunduğunu söyleyen Özyurt, Nlogo adlı projelerinde de bağımsız mağazalardan oluşan açık bir alışveriş merkezi düşündüklerini anlattı. Özyurt, “Bu alanı 20 bin metrekare olarak planladık. Cadde İstanbul adını koyduğumuz projede 100’e yakın mağaza yer alacak” dedi.

Haberin Devamı

‘İnşaatçı ihracatçı gibi çalışıyor’
Özyurtlar Grubu olarak 350 milyon dolarlık bir büyüklüğe ulaştıklarını kaydeden Tamer Özyurt, “Ciromuzun yüzde 40’ı Körfez’den geliyor. Müşterilerimizin ağırlıklı kısmını Ortadoğulu ve Azerbaycanlılar oluşturuyor” dedi.
Bu yıl yüzde 40 oranında büyüme planladıklarını belirten Özyurt, “Bunda Körfez’den gelen müşterilerin payı büyük. Dış kaynaklı bir büyüme oldu bizim için. İnşaatçı firmalar artık ihracatçı gibi çalışıyor” diye konuştu.

Bağcıkları 8 bin kilometreye ulaştı

Perakendecilik alanında 30. yılını kutlayan Beta, yeni dönem hedef ve projelerini bir basın sohbet toplantısıyla açıkladı. Toplantıda konuşan Beta Genel Müdürü Barbaros Akyıldız, piyasanın en verimli 6 aylık dönemine girdiğini belirterek, sektör açısından iyimserliğini dile getirdi.
Akyıldız, “Bugüne kadar 8.5 milyon çift ayakkabı satışına ulaştık. Bu İsveç nüfusuyla hemen hemen aynı. Ürettiğimiz ayakkabılarda bugüne kadar 8 bin kilometreden fazla bağcık kullanıldı. Bu da İstanbul - New York arasındaki mesafe demek” dedi.
En uzun güne özel indirim
21 Haziran’da en uzun gün konseptiyle ve Babalar Günü’yle de birleştirerek yeni bir indirim günü düzenleyeceklerini belirten Akyıldız, “Hedefimiz 21 Aralık’taki 10 bin çiftlik satışın üzerine çıkmak. Yüzde 50 net indirim uygulayacağız. Bu indirim online satışta da geçerli olacak” diye konuştu.
Akyıldız, “Bu yıl 55 milyon TL ciro ve yüzde 10 büyüme hedefliyoruz” dedi.
KISA KISA
LC Waikiki’de atama
LC Waikiki Kurumsal İletişim Müdürü olarak görev yapan Sevda Malkoç, 1 Haziran 2015 tarihinden itibaren reklam departmanının da sorumluluğunu aldı.
Lotus çiçeği
Nivea, Q10 Selülit Kremi’ni piyasaya sundu. Koenzim Q10, L-karnitin ve lotus çiçeği özü içeriyor.
Sağlıklı beslenme
Reis Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Reis, Ramazan ayında geleneksel ev yemekleriyle sağlıklı beslenmeye yönelik çağrıda bulunuyor.
Babalara özel...
Kozmetik markası Farmasi, erkeklere özel yeni bakım serisiyle tüm babalara farklı bir hediye seçeneği sunuyor.
Perakende Oscar’ları
Perakendenin Oscar’ları olarak nitelendirilen Solal Pazarlama Ödülleri, bu yıl Kopenhag’daki törenle sahiplerine kavuştu. ICSC’nin düzenlediği etkinliğin yıldızları, ECE Türkiye’nin yönettiği MetroCity ve Espark Alışveriş Merkezi oldu.
Avantajlı alışveriş
Koton, moda ve alışveriş tutkunları için İstanbul Shopping Fest’e özel yüzde 30’a varan indirim fırsatı sunuyor.