06.08.2008 - 00:22 | Son Güncellenme:
İSTANBUL ANKA
VakıfBank, 2 milyon kredi kartıyla Yapı Kredi Wordcard platformuna katılma kararı aldığını açıkladı. VakıfBank’ın katılımıyla Yapı Kredi Wordcard platformuna üye toplam kredi kartı sayısı 10 milyon 370 bin adede çıkarken, Yapı Kredi’nın yüzde 26’lık pazar payıyla toplam kredi kartı pazarında en yüksek paya sahip banka olduğu belirtildi.
Yapı Kredi, VakıfBank’ın ardından AnadoluBank ile de benzeri bir anlaşma sürecine girdi.
İşbirliğinin açıklandığı toplantıda konuşan VakıfBank Kredi Kartları Başkanı Nazan Özkaymak, Yapı Kredi ile yapılan anlaşma sayesinde VakıfBank kredi kartı sahiplerinin mevcut kartlarıyla 170 bini aşkın World üye işyeri fırsatlarından yararlanabilecekleri söyledi.
‘Ciro üçe katlanacak’
Özkaymak, bu işbirliğiyle Vakfıbank’ın mevcut kredi kartı cirosunu iki yılda üç katına çıkarmayı ve kredi kartları pazarındaki etkinliğini arttırmayı hedeflediğini kaydetti.
Müşterilerine en kaliteli hizmeti verebilmek için VakıfBank kredi kartlarında da değişim sürecini başlattıklarını vurgulayan Nazan Özkaymak, sektördeki rekabeti, mevcut markaların gücünü ve yapılması gereken yatırım tutarlarını da dikkate alarak üye işyeri ağlarını genişletmek yerine, World ile işbirliği yapmayı uygun bulduklarını, böylece yatırım için harcayacakları kaynağı müşterilerine fayda sağlamak için kullanacaklarını belirtti.
Yapı Kredi Pazarlama Grup Başkanı Hakan Kaplan ise Avrupa’nın en büyük sekizinci kart programı haline gelen World platformunun Avrupa arenasındaki sıralamasını daha da yukarılara taşıma kararlılığında olduklarını söyledi.
Öne çıkan özellikler
Kaplan, kredi kartlarının yurtdışında geçerliliği, kredilendirme özelliği, taksitlendirme, avans puan kullanma ve puanlarla cep telefonu konuşma süresi kazanma gibi tüketiciye fayda sunan farklı birçok hizmet ve uygulamanın ilk kez Yapı Kredi Worldcard sayesinde insanların hayatına girdiğini sözlerine ekledi.
‘Kazan kazan’ modeli uygulandı
Yapılan bu işbirliği sayesinde ciro ve kart sayısında ciddi artış yakalamayı hedeflediklerinin altını çizen Nazan Özkaymak, konuşmasını şöyle sürdürdü:
“Kredi kartı markalarının ortak kullanımı ‘kazan kazan’ modelini yansıtıyor. Platformun sahibi olan marka da, yeni katılan marka da yapılan işbirliğinden kazançlı çıkıyor.
VakıfBank, müşterilerine daha kaliteli hizmet seçeneği ve geniş üye işyeri ağı sunarken, Yapı Kredi de VakıfBank’ın geniş müşteri portföyü sayesinde World markasının değerini arttırıyor.”