Ekonomi‘Uluslararası düzeyde tek isim, güçlü ses’

‘Uluslararası düzeyde tek isim, güçlü ses’

15.10.2024 - 07:01 | Son Güncellenme:

QNB Finansbank, QNB Group’un “uluslararası bir marka olma vizyonu” ve “bütünleşik marka mimarisi yaratma” misyonu doğrultusunda, 14 Ekim 2024 itibarıyla faaliyetlerini “QNB” olarak sürdüreceğini duyurdu.

‘Uluslararası düzeyde tek isim, güçlü ses’

QNB Türkiye Genel Müdürü Ömür Tan, bu adımın bankanın uluslararası arenada tek marka olarak sektördeki önemli konumunu daha da güçlendirerek operasyonlarını daha verimli hale getireceğini vurguladı. Ömür Tan yaptığı değerlendirmede, dünyanın en değerli 40 bankası arasında yer alan, Katar’ın en büyük bankası Qatar National Bank’ın (Q.P.S.C.) uluslararası olarak dünyada tek marka altında büyüme stratejisi paralelinde, Türkiye’de de marka dönüşümüne gidildiğini belirtti. Tan, bankanın yeni dönem hedeflerine dair şu değerlendirmelerde bulundu:

Haberin Devamı

“Banka olarak bugüne kadar yürüttüğümüz faaliyetlerimizle Türkiye’de öncü bankalardan biri haline geldik. 2024 yılında etkin bilanço yönetimimiz ile başarılı finansal sonuçlara imza attık. 30 Haziran 2024 itibarıyla 1 trilyon 258 milyar TL’yi aşan aktif büyüklüğümüz, 436 şubemiz ve 12 binden fazla çalışanımızla, Türkiye’nin dört bir yanında istikrarlı büyümemizi sürdürüyoruz.”

37 yıllık banka

QNB, Türkiye’nin uzun yıllardır sürdürdüğü faaliyetlerinde dijitalleşme ve müşteri odaklı hizmetlerle farklılaştığını dile getiren Tan, şöyle devam etti:

“37 yıldır gerek şube ağımız gerekse dijital hizmetlerimiz ile müşterilerimize finansal ve finansal olmayan çözümlerle hizmet veriyoruz. Uzun yıllardır müşterilerimize sağladığımız tüm ürün ve hizmetler, 2024 yılı itibarıyla, müşteri kazanımını önceliklendiren stratejimizin temelini oluşturdu. Önümüzdeki dönemde de müşteri kazanımını ve ekonomiyi desteklemeyi önceliklendiren anlayışla, ihtiyaçlar ve ekonomik koşullar çerçevesinde hareket etmeye devam edecek, yenilikçi çözümlerimizle müşterilerimizin yanında yer alacağız”

Haberin Devamı

Marka değişiminin, QNB Group’un uluslararası stratejileriyle uyumlu olduğunu belirten Tan, “Ana hissedarımız QNB Group’un uluslararası bir marka olma vizyonu ve bütünleşik marka mimarisi yaratma misyonu doğrultusunda bankamızın adı ‘QNB’ olarak değişti. Bu dönüşüm, uluslararası düzeyde markamızın tek bir isim altında birleşmesini ve tüm ülkelerde aynı güçlü sesle temsil edilmesini sağlayacak” dedi.