EkonomiÜç boyutlu müşteri deneyimi sunacak

Üç boyutlu müşteri deneyimi sunacak

31.08.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:

Çözümleriyle 1.2 milyon kurumsal işletmenin dijital iş ortağı olan Vodafone Business, işletmelerin, yeni çalışma çağına hızlı bir şekilde geçmelerini desteklemek, daha akıllı, daha hızlı ve daha esnek olmalarına katkı sunmak amacıyla Dijital Deneyim Merkezi’ni hayata geçirdi.

Üç boyutlu müşteri deneyimi sunacak

Dijital Deneyim Merkezi’nde sanal tur randevuları dijital kanallar üzerinden gelen talepler ve satış kanalları üzerinden oluşturulabiliyor. Kayıt aşaması tamamlandıktan sonra müşteriler kendi avatarlarını oluşturarak yetkili rehberlerin kendilerine eşlik etmesiyle Dijital Deneyim Merkezi’ne bağlanabiliyor.

Haberin Devamı

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, “Müşterilerimiz onlar için özel olarak hazırladığımız bu 3 boyutlu merkezi, lokasyon bağımsız istedikleri yerden ziyaret edebilecek, kendi avatarlarını oluşturarak teknoloji danışmanlarımız ile çözümlerimizi deneyimleyebilecekler. Vodafone Business olarak, işletmelerin ihtiyaçlarına uygun çözüm ve teknolojiler geliştirerek dijitalleşme yolunda yanlarında olmayı sürdüreceğiz. Hızla dijitalleşip akıllanan dünyada, kurumsal müşterilerimizi yeni rekabet koşullarına hazırlamaya devam edeceğiz. Pek çok hizmet vereceğiz” dedi.