06.05.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
100 milyon dolarlık yatırımla hayata geçirilen Mall of Antalya, 28 Nisan’da ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Mall of Antalya ile Torunlar, İstanbul, Bursa, Antalya, Ankara, Samsun, Kütahya ve Marmaris’te bulunan AVM sayısını da 11’e yükseltti. Torunlar Grubu AVM’leri yerli ve yabancı binlerce markanın satışa sunulduğu yaklaşık 1500 mağazaya ev sahipliği yapıyor. Ortalama olarak yüzde 95 doluluk oranı ile faaliyet gösteren Torunlar Grubu’na bağlı AVM’lerin yıllık ziyaretçi sayısı ise 52 milyonu aştı.
Torunlar GYO Yönetim Kurulu Başkanı Aziz Torun, “Ulaştığımız büyüklük ve 1999 yılından bu yana edindiğimiz know-how ile Türkiye’de perakende sektörünün nabzını en iyi tutan yatırımcıyız. Sektörümüze değer katan yatırımlar hayata geçirmeye devam ediyoruz” dedi. Mall of Antalya ile sektör için bir ilki daha gerçekleştirdiklerini vurgulayan Torun, “İtalya, Fransa ve Amerika’da ilk örneklerini gördüğümüz yeni perakende akımının Türkiye’deki öncülüğünü yapıyoruz. Deepo Outlet’in yanıbaşına 100 milyon dolarlık yatırımla Mall of Antalya’yı açtık. Deepo, outlet ürünlerin satışını yaparken Mall of Antalya’da sezon ürünleri satılacak. Ortak eğlence ve sosyal alanları ile her iki AVM verimli bir sinerji oluşturacak. Bu konsepti Türkiye’de ilk kez Antalya’da hayata geçirdik. Şimdiden başarılı sonuçlar alacağımızı görüyoruz. Mall of Antalya’yı ilk dört günde 135 bin kişi ziyaret etti. Ziyaretçilerin yüzde 20’si yabancıydı. Bu yatırımla yeni bir cazibe merkezi oluşturduk” dedi.
Yapımına 2016 yılı başında başlanan 131 bin metrekarelik inşaat alanına sahip Mall of Antalya, Deepo Outlet ile birlikte 71 bin metrekare kiralanabilir alanı ve toplam 234 mağaza sayısı ile Akdeniz Bölgesi’nin en büyük alışveriş ve eğlence kompleksini oluşturuyor. Yıllık ziyaretçi hedefinin 12 milyon olduğu Mall of Antalya’da 4 bin metrekare yeme içme alanı bulunuyor.