EkonomiPTT personel başvuru şartlar neler? Bakan açıkladı!

PTT personel başvuru şartlar neler? Bakan açıkladı!

13.02.2017 - 10:25 | Son Güncellenme:

PTT personel başvuru işlemleri 13 Şubat'ta başladı. Başvurular,18 Şubat 2017 tarihine kadar www.ptt.gov.tr ve ik.ptt.gov.tr internet adreslerinden yapılacak. PTT personel alımının büro, gişe ve dağıtıcı memurlar arasına yapılacağını duyuran Bakan Arslan, 2017 yılı içerisinde toplam 2 bin 500 personeli kurum bünyesine alacaklarını söyledi. Peki PTT personel başvuru işlemleri şartları neler?

PTT personel başvuru şartlar neler Bakan açıkladı

Uzun süredir heyecanla beklenen PTT personel alımı ile ilgili ilk açıklama Ulaştırma ve Haberleşme Bakanı'ndan geldi. İstanbul'da 500 personelin başvuruları 13 Şubat itibariyle başladı. PTT'ye gişe, büro ve dağıtıcı olarak alınacak olan adaylar PTT başvuru şartlarını haberimizin detayında bulabilirler. Peki Yaş sınırı ve KPSS şartı var mı?

Haberin Devamı

PTT personel alımı için başvurular alınmaya başlandı. Devlet Personel Başkanlığı'nın resmi internet sitesi üzerinden ilan yayınlayan PTT, Gişe ve Büro Görevlisi ile Dağıtıcı unvanlı "İdari Hizmet Sözleşmeli Personel" alacağını açıkladı.

GİŞE VE BÜRO GÖREVLİSİ POZİSYONLARINA BAŞVURU ŞARTLARI

1) Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonlarına başvurabilmek için en az dört yıllık eğitim veren yükseköğretim kurumlarının veya denkliği YÖK tarafından kabul edilmiş yurtiçi ve yurtdışındaki okulların Ek-1 listede belirtilen bölümlerin birinden mezun olmak.

2) Yurtiçinde ve yurtdışında devamlı görev yapmasına engel olabilecek beden veya akıl hastalığı bulunmadığını resmi sağlık kurulu raporu ile belgelemek.

3) KPSS P3 puan türünden en az 70 (yetmiş) puan almış olmak.

Haberin Devamı

DAĞITICI POZİSYONLARINA BAŞVURU ŞARTLARI

1) İki yıllık eğitim veren yüksekokulların veya denkliği YÖK tarafından kabul edilmiş yurtiçi ve yurtdışındaki okulların Ek-2 listede belirtilen bölümlerin birinden mezun olmak.

2) Son başvuru tarihi itibariyle en az B sınıfı sürücü belgesi ile A2 sınıfı sürücü belgesine sahip olmak. ( B ve A2 Sürücü Belgesine veya Motorlu Taşıt Sürücü Sertifikasına son başvuru tarihi olan 18.02.2017 tarihi itibariyle sahip olmak.)

NOT: Adaylar, mülakattan önce B ve A2 sınıfı sürücü belgesi yetkisi çerçevesinde kullanacakları araçlarla uygulamaya tabi tutulacaktır.

3) Her türlü iklim ve yolculuk koşullarında posta dağıtım işlerini yaya şekilde yapabilecek derecede sağlıklı, erkeklerde en az 168 cm., bayanlarda en az 160 cm. boyunda olduğunu, kilo ile boy arasındaki farkın 15'ten fazla olmadığını sağlık kurulu raporu ile belgelemek,

4) KPSS P93 puan türünden en az 60 (altmış) puan almış olmak.

BAŞVURU YERİ VE TARİHLERİ

Başvuru tarihi ve yeri: Başvurular, 13-18 Şubat 2017 tarihleri arasında www.ptt.gov.tr ve http://ik.ptt.gov.tr internet adreslerinden yapılacaktır.

PTT ŞUBELERİNDE MESAİ SAATLERİ DEĞİŞTİ

PTT A.Ş., müşterilerine daha fazla hizmet verebilmek amacıyla işyerlerinin mesai saatlerinde düzenleme yaptı. Bu çerçevede bazı illerdeki PTT A.Ş. işyerlerinde mesai saatleri uzatıldı