13.11.2023 - 07:00 | Son Güncellenme:
Yeni C-HR’dan yıl sonuna kadar 2 bin adet satacaklarını, gelecek yıl ise 5 bin adetlik bir potansiyeli olduğunu düşündüklerini kaydeden Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, “C-HR adet anlamında da bize en çok katkı sağlayan ilk 5 modelden biri olacak... Türkiye’de üretilen ilk plug-in (şarj edilebilir) hibrit model olacak C-HR’ın bu versiyonunu da Avrupa ile aynı anda, 2024’ün ilk çeyreğinde müşterilerimize sunmak üzere çalışmalarımızı yapıyoruz” dedi.
Araç bulunurluğunda karşılaştıkları sorunlar nedeniyle yılın başından itibaren satış adetlerinin düşük olduğunu ve pazar payı kaybettiklerini belirten Bozkurt, “Ancak Ekim ayından itibaren markanın da desteğiyle ve kampanyalarla satış adetlerimizi artırdık. Yıl sonuna kadar kayıplarımızı telafi edeceğiz ve 58 bin adet gibi bir seviyede yılı sonlandıracağız” diye konuştu.
Türkiye’de üretilen ve tamamen yenilenen C-HR Hybrid, daha keskin ve çarpıcı tasarımı, kullanıcı odaklı dijital kokpiti, zengin donanımları, yeni teknolojileri ve gelişmiş güvenlik özellikleriyle dikkatleri üzerine çekiyor. Premium tasarım detayları, yüksek malzeme kalitesi ve ileri teknolojiye sahip donanım özellikleriyle sunulan yeni C-HR Hybrid’te ısı geçirmeyen cam tavan standart olarak sunuluyor. Araçta ayrıca ‘Gelişmiş Otomatik Park Sistemi’ ve ‘Akıllı Şerit Değiştirme Asistanı’, 12.3 inç multimedya ekranı, JBL “premium ses sistemi”, “shift by wire” elektronik vites, günün her saatine göre değişebilen gelişmiş ambiyans aydınlatması gibi donanımlar da mevcut.