22.05.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Ön ödemeli kart, sanal POS, e - cüzdan, kredi gibi alanlarda B2B ve B2C müşterilerine hizmet veren Param’ın verilerine göre; bu yıl 13 Nisan - 12 Mayıs tarihlerini kapsayan Ramazan ayı döneminde ParamPOS üzerinden gerçekleşen işlem hacmi, geçen yılın Ramazan ayına kıyasla 13 kat artarken, işlem adedi ise yaklaşık 38 kat artış gösterdi. ParamKart tarafındaki veriler incelendiğinde de söz konusu dönemde, işlem hacmi 8 kat, işlem adedi ise 20 kat arttı.
‘Yüzde 1000 artış’
Param Kurucusu Emin Can Yılmaz, şunları söyledi: “2020’de küresel e-ticaret 4.3 trilyon dolara ulaşırken, Türkiye’de 200 milyar lirayı aştı. ParamPOS ve ParamKart tarafında hem işlem hacmi, hem de işlem adetlerini geçen yılla kıyasladığımızda artış oranlarında yüzde 100’leri, 200’leri değil, yüzde binlerde olan değişimi konuşuyoruz.”