Ekonomiİç giyimci Magicform plaja gidiyor

İç giyimci Magicform plaja gidiyor

23.11.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

Temeli 1952 yılına dayanan iç giyim markası Magicform, plaj tekstiline giriyor. Şirketin Yönetim Kurulu Üyesi Ercengiz, yeni planları arasında bikini koleksiyonu hazırlamak olduğunu söyledi

İç giyimci Magicform plaja gidiyor

1952 yılından bu yana iç giyim alanında faaliyet gösteren Magicform, plaj tekstiline giriyor. Türkiye genelinde 200’e yakın bayisi, Nişantaşı’nda da konsept mağazası bulunan Magicform’un Yönetim Kurulu Üyesi Handan Ercengiz, yeni yatırım planları arasında bikini koleksiyonu olduğunu belirtti. Ercengiz, “Bu koleksiyondaki ürünler yüzerken de, güneşlenirken de fonksiyonellikleriyle vazgeçilmez olmaya aday” dedi.

Dünyaya açılacak
Bu amaçla Adapazarı’nda bir üretim tesisi daha açtıklarını kaydeden Ercengiz, “Üretimimizi artırıp yurtdışında distribütörlükler vermeyi planlıyoruz. Dünyaya açılarak yaygınlaşmayı hedefliyoruz ve bir Türk markasını en iyi şekilde temsil edeceğimizi düşünüyoruz” diye anlattı.

Haberin Devamı

İşe tuhafiyecilikle başladı
Magicform’un temelleri Çetin Ercengiz tarafından 1952 yılında Adapazarı’da atılmış.
İlkokuldan sonra ailesini geçindirmek için tuhafiyecide çalışan Ercengiz’in iç giyimle tanışması da böyle olmuş. Bu sektörde uzun yıllar çalışan Ercengiz, oğlu Gürsel Ercengiz, Kızı Gamze Civelekoğlu ve gelini Handan Ercengiz, Magicform markasını kurmuş.
Şimdi Türkiye genelinde 200’e yakın bayisi bulunan şirketin Nişantaşı’nda da konsept mağazası var. Boyner ve
Debenhams gibi çok katlı mağazalarda korner’ları ve Mekke’de franchise mağazası bulunan Magicform, yıllık 400 bin adetlik üretim kapasitesine sahip.

Yeniden öğrenci oldu
İç giyim sektörüne girmeden önce matematik öğretmenliği yapan Handan Ercengiz aynı zamanda Türkiye Kadın Girişimciler Derneği’nin (KAGİDER) Yönetim Kurulu Üyesi.
Toplum yapısını, değişimini bilimsel ve sistematik açıdan öğrenmek amacıyla ikinci kez üniversiteye girdiğini söyleyen Ercengiz, “Şu anda İstanbul Üniversitesi Sosyoloji bölümüne okumaya başladım. Ayrıca nöromarketing alanında da çalışmalar yapıyor ve markamıza değer katmak için emek veriyoruz” dedi.

Haberin Devamı

HABER
Lükse 223 milyar euro

13. Küresel Lüks Tüketim Malları Raporu açıklandı. Raporda lüks pazarının yüzde 5’lik büyüme oranı ile 2014’ü 223 milyar euro ile kapatacağı öngörülüyor. Bain Türkiye Yöneticisi Serhan Nadir, lüks tüketim pazarında coğrafya konseptinden çok küresel tüketici olgusunun ön plana çıktığını söyledi.

İspanyol tasarım rüzgârı
İspanya Ticaret ve Yatırım Ajansı (ICEX) ile İspanya Büyükelçiliği Ekonomi ve Ticaret Ataşeliği İstanbul Ofisi işbirliğinde, 10-12 Aralık’ta ‘İspanya’dan Türkiye’ye Tasarım’ etkinliği gerçekleştirilecek. İspanyol firmalar etkinlik için İstanbul’a gelecek.

Besleyici etki
Yves Rocher Bitkisel Kozmetik Laboratuvarları, maskaraya dolgunlaştırıcı etkinin yanı sıra, besleyici ve güçlendirici hibiskus peptitlerini ekledi. Bu peptitler kirpikleri bir filmle kaplayarak, keratin liflerini besliyor.

Kozmik mücevherler
Pandora, bu kış tüketicilerini kozmik dünyayı keşfetmeye davet ediyor. Uzak galaksilerin ve kozmosu yansıtan Kozmik Mücevher Setinde, yıldızlarla kaplı mücevherler, saf gümüşten kokteyl yüzükler ile geniş bantlı yüzükler ve top küpeler var...

Haberin Devamı

Küvetlerde ahşap dönemi
Src Yapı, jakuzi, küvet ve kabin ürünlerinde ahşabı kullanarak doğa temasına vurgu yaptı. Src Yapı Başkanı Abdurrahman Sürücü, “Ürünlerimizi tasarlarken, kullanıcıların taleplerine öncelik veriyoruz” dedi.

Bitki çayı tüketimi artıyor
Bitki ve meyve çaylarına olan ilgi de artıyor. Mutfak Ürünleri ve Margarin Sanayicileri Derneği (MÜMSAD) Başkanı Metin Yurdagül, bitki ve meyve çaylarının özellikle kış mevsiminin olumsuz etkilerinden korunmayı desteklediğini söylüyor.