25.09.2013 - 09:55 | Son Güncellenme:
Boyner’in konuşmasında “İşimiz hizmet işi, perakende işi değil. İşimiz tüketici işi! Büyük bilgi küçük detay önemlidir ama her bir detay büyük bir detaydır. Ortalama müşteri diye bir kavram var. Bir kadın ve bir erkek müşteriyi alıp ikisini toplayıp ikiye bölersek ortalama müşteri için ortaya ucube bir şey çıkar. Çok yanlış. Ortalama müşteri diye bir şey yoktur. Ortalama dediğimiz müşteri bir ucubedir. Müşterilere de tek tek onların özelinde bakmak gerekiyor” dediği iddia edilmişti.
Cem Boyner haberler üzerine Twitter hesabı üzerinden “Bugün gazetelerde yer alan konuşmam tamamiyle İngilizce idi. Ucube, ya da o manaya gelecek hiç bir kelime kullanmadım. Yorum yapanlara bilgi” açıklaması yaparak haberlere itiraz etti. (ANKA)