23.09.2023 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
İstanbul’da JW Marriot Hotel İstanbul Marmara Sea’da gerçekleştirilen GlobeMeets B2B Networking Etkinliği, 25 şehirden ve KKTC’den 100’ü aşkın hosted buyer ile ve 35 ülkeden DMC, Havayolları, turizm ofisleri, kruvaziyer firmaları ve sponsor iş ortaklarını bir araya getirdi. Açılışta konuşan TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya, “Paydaşlar arasında sinerjinin yakalanması açısından B2B etkinlerin çok etkili ve önemli olduğunu düşünüyoruz. GlobeMeets B2B Networking Etkinliği’nin yeni iş birliklerine zemin hazırlamasını diliyorum” dedi. GlobeMeets Kurucu Ortağı Hüseyin Kurt, bu yıl ilk defa yapılan organizasyon ile turizm sektörüne yeni bir soluk kazandırmayı ve sınırları ortadan kaldırmayı amaçladıklarını söyledi.
Kurt, “Turizm sektörüne yeni bir soluk kazandırmayı ve sınırları ortadan kaldırmayı amaçlayan organizasyonumuzda gelecekte de sürecek iş birliklerinin ve ortaklıkların kurulmasını cesaretlendirirken, yeni destinasyonlar ile kültürel deneyimler hakkında fikir alışverişleri yapacağız” dedi.
Tüm gün randevulu sistemde ikili görüşmelerin yapılacağını kaydeden Kurt, “Geri dönüşler çok iyi, İstanbul’dan 700’ün üzerinde acente görüşmeler gerçekleştirdi. 70 masada görüşmeler yapılıyor. Her yıl bu etkinliği tekrarlamak istiyoruz” dedi.