14.09.2013 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Türkiye’de özellikle yeni yapılan ofis projelerinin artık birçok dünya ülkesinden daha iyi ve dikkat çekici olduğunu ifade eden Malhan, “Zira özellikle son 5 yılda Avrupa ve Amerika kıtasında yapılan ofisler ile kıyaslama yaptığımızda bunu daha net biçimde gözlemleyebiliyoruz. Bizim burada yaptığımız ofisler gibi yapılan firmaların yaptığı ofis projeleri de yurt dışında ses getiriyor ve ilgi görüyor” dedi.
Malhan, “Bu yılki hedef ciromuzun yaklaşık 88 milyon TL’sini yani yüzde 75’ini ofis mobilyalarından elde edeceğimizi öngörüyoruz. Satışını gerçekleştirdiğimiz ürünlerimizin yüzde 95’i yerli üretim” diye konuştu.
Tanınan marka
Önümüzdeki 10 yıl içinde ise Koleksiyon olarak 100’den fazla ülkede markalaşmak ve dış pazarlarda daha çok tanınan bir marka haline gelmek istediklerini belirten Malhan, “Bu amaçla yurtdışında şirket satın alma, yatırım yapma ve ortaklık gibi formüllerle hareket edeceğiz” dedi.
Geçen yıl 13 milyon TL’ye yakın ihracat gerçekleştirdiklerini kaydeden Malhan, “İki yıl içinde ihracat ciromuzu 2.5 katına çıkarmayı ve ihracat yapmakta olduğumuz ülkelere 50 ülke daha eklemeyi hedefliyoruz” diye anlattı.
‘Yurtdışında ciddi yapılanma başlattık’
Bu yönde yaptıkları planlar dâhilinde yurtdışında ciddi yatırım ve yapılanma başlattıklarını hatırlatan Koray Malhan, şu bilgileri verdi: “Mevcut durumda yurtdışında İngiltere, Almanya ve Mısır’da ilk mağazalarımızla Koleksiyon olarak boy gösteriyoruz. Ayrıca Azerbaycan, Avustralya, İspanya, Katar, Suudi Arabistan, Ürdün, KKTC, Kazakistan ve Kolombiya gibi birçok önemli ülkenin farklı bölgelerindeki satıcı ve temsilciler vasıtasıyla satış ve proje uygulamaları yapmaya devam ediyoruz. Ve bu pazarlardaki payımızı artırmayı amaçlıyoruz.”