28.02.2021 - 00:03 | Son Güncellenme:
Yanık, “Girişmemecilik” adını verdiği sunumunda. şunlara dikkat çekti:
“Hep başarı hikayeleri, sonuçlar, kazanılan paralarla insanlar motive ediliyor. Bu çok doğru değil. Marka bir değer bütünüdür, bunu oluştururken iş modeli ile farklılık yaratabilirseniz marka olur. Girişmemeciliği de buna dayandırıyorum, güneşin altında bulunmayan bir şey kalmadı. Yeni tekstile, zeytinyağı markasına, kahve zincirine artık ihtiyaç yok. Bulmanın değil seçmenin bol olduğu bir dönem yaşıyoruz. Yenilik ve dijitale dayanmak zorundasınız. Tıpkı hiç sineması olmayan dünyanın en büyük sineması Netflix gibi, hiç aracı olmayan dünyanın en büyük taksi şirketi Über gibi.”
Toplantının moderatörlüğünü yapan EGİKAD Başkan Yardımcısı Seray Seyfeli de, girişimciliğin her zaman olumlandığını, işin arka planını konuşmak istediklerini belirtti.