EgeSosyal medyada ‘Yaşar’ imzası

Sosyal medyada ‘Yaşar’ imzası

12.12.2018 - 08:15 | Son Güncellenme:

Yaşar Üniversitesi, Social Brands’in Türkiye’deki 33 binden fazla sosyal medya hesabını mercek altına aldığı ‘En iyi 100 Marka’ listesinde 54. sırada yer aldı

Sosyal medyada ‘Yaşar’ imzası

Yaşar Üniversitesi, SocialBrands’in Türkiye’deki markalara ait 33 binden fazla sosyal medya hesabını mercek altına alarak kasım döneminde en yüksek performans gösterenleri belirlediği ‘En İyi 100 Marka’ listesinde 54’üncü oldu. SocialBrands’de, Facebook’ta 13 bin 6 sayfaya ait 500 bin 440 ileti, Twitter’da 9 bin 867 hesabın paylaştığı 840 bin 305 tweet, Instagram’da ise 10 bin 566 hesabın paylaştığı 251 bin 299 ileti olmak üzere; toplamda 33 bin 439 farklı sosyal medya hesabı tarafından paylaşılan 1 milyon 592 bin 44 içerik istatistiksel olarak incelendi.

Haberin Devamı

Üniversite ayrıca, sosyal medya analiz platformu BoomSocial verileri ile 100’den fazla sektörde yer alan hesaplar incelenerek hazırlanan listede, Türkiye’nin en başarılı üniversitesi oldu. Sosyal Medya Sorumlusu Seçkin Özdemir, “Ekipler arası başarılı iletişim sayesinde; gerçek zamanlı ve etkileşimi yüksek bir sosyal medya yönetimi anlayışımız var” dedi.

Liste hazırlanırken, hayran sayısı, artışı, sayfa yapısı, bilgileri, ileti türleri, beğeni, yorum, paylaşım, ileti başı etkileşim oranı, hashtag ve mention kullanımı, bulunduğu sektördeki karşılaştırmalı durumu gibi performans verileri göz önünde bulunduruluyor.