09.01.2011 - 01:00 | Son Güncellenme:
BURCU TANER İzmir DHA
Migros Ticaret A.Ş, kurulduğu İstanbul dışında açtığı “ilk göz ağrısı” İzmir Alsancak Migros Mağazası’na vefasını yenileme çalışmalarıyla gösterdi. Yenilenen mağazanın açılışına katılan Genel Müdür Özgür Tort, İzmir’in bulunmaz bir laboratuar olduğunu belirterek “Bir yenilik İzmir’de tutarsa tüm Türkiye’de tutuyor” dedi.
Türkiye’de perakende sektörünün öncü kuruluşlarından olan Migros Grubu, 1988 yılında kurulduğu şehrin dışında açtığı ilk mağaza olan Alsancak Migros mağazasının iç ve dış tasarımı yenilendi, müşteriye kolaylık sağlayacak uygulamalar devreye alındı.
“Sembol şehir olarak görüyoruz”
Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort ve Ege Şube Müdürü Muzaffer Tuğsavul, konuyla ilgili mağazada bir basın toplantısı düzenledi. Burada bir konuşma yapan Genel Müdür Tort, İzmir mağazasının açılışı ile birlikte sadece İzmir ve Ege Bölgesi’ni değil, Ortadoğu ve Balkanlar’ı da kapsayan çok daha geniş bir coğrafyayı ‘hipermarket’ formatıyla Migros’un tanıştırdığını dile getirdi. Bu yeni mağazada sanal marketten ATM’lere, kolay vezneden mobil markete kadar tüm yeniliklerinin yer alacağını vurgulayan Tort, mağazanın yenilendiğine işaret etti. Perakende sektöründe İzmir’in “bulunmaz bir laboratuar” görevi üstlendiğini belirten Tort, “İzmirli tüketicinin yeniliklere ne kadar açık olduğunu fark etmemizde bu mağazanın rolü büyük.” diye konuştu.
EGE’YE ARMAĞAN 330 BİN FİDAN
Tort, yenilenen mağazanın İzmirli tüketicilerin yaşam kalitelerine katkıda bulunacağını anlatarak ticari faaliyetlerinin yanında sosyal sorumluluk projelerine de büyük önem verdiklerini, bu yönde Ege Orman Vakfı ile birlikte yürüttükleri kampanya çerçevesinde 330 bin fidanı bölgeye kazandırdıklarını da sözlerine ekledi.