12.08.2022 - 07:01 | Son Güncellenme:
DIŞ HABERLER
Rekabetin üst seviyede olduğu moda endüstrisinde ünlü tasarımcıların, gizli çalışmalarını ekip üyeleriyle paylaşmak için popüler mesajlaşma uygulaması WhatsApp’ı kullandığı ortaya çıktı.
Fransız moda devi Louis Vuitton’ın erkek giyim bölümünün direktörü Virgil Abloh’un iş amacıyla WhatsApp’ı kullanmasıyla bu trendi başlattığı düşünülürken, dünyanın en önemli modacılarının da pek çok fikir, tasarım ve eskizlerle dolu dosyalarını mümkün olan en güvenli şekilde paylaşmak için WhatsApp’a güvendiği belirtildi. Prada, Gucci, Versace ve Balenciaga’daki tasarımcıların tümü de yurt dışındaki ortaklarıyla bağlantı kurmak için uygulamayı kullanıyor.
“Ha ha ha”
Geçen haziran ayrında İtalya’da düzenlenen Milano Moda Haftası’nın son gününde tanıtılan şarkıcı Harry Styles ve Gucci’nin yeni “HA HA HA” koleksiyonunun da WhatsApp aracılığıyla “vücut bulduğu” ifade edildi. Nitekim Gucci’nin kreatif direktörü Alessandro Michele, WhatsApp’ı Styles ile kendisinin “ruh hali tahtası” olduğunu belirterek platformda fikir alışverişinde bulunduklarını söyledi. Modacıların WhatsApp’ı “uçtan uca şifreleme” özelliği bulunması nedeniyle kullandığı belirtiliyor.