AdvertorialTüketiciye En İyi Deneyimi Sunan Marka Hayat Su!
Sponsorlu

Tüketiciye En İyi Deneyimi Sunan Marka Hayat Su!

22.11.2020 - 06:22 | Son Güncellenme:

Turkcell Global Bilgi ve Fast Company Dergisi iş birliğiyle yapılan marka değerlendirme verilerine göre Hayat Su, tüketiciyi en iyi anlayan marka olarak “En iyi Tüketici Deneyimi Sunan Marka” ödülünü kazandı.

Tüketiciye En İyi Deneyimi Sunan Marka Hayat Su

Son yıllarda dünyada yapılan çeşitli çalışmalar, artık tüketicilerin seçimlerini etkileyen yeniliğin “deneyim” olduğunu ortaya koyuyor. Buna göre insanlar artık ürün garantisi ve müşteri memnuniyeti yerine, aldığı hizmette yaşadığı deneyimi daha çok önemsiyor. Bu yıl ülkemizde ilk kez yapılan, 5 bin 300 kişinin katılımıyla 15 bin 73 markanın değerlendirildiği Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi çalışmaları da tüketicinin bu eğilimini doğruluyor. Turkcell Global Bilgi ve Fast Company Dergisi iş birliğiyle gerçekleştirilen bu çalışmada, tüketiciler markalarla yaşadıkları deneyimi her yönüyle değerlendirerek 15 sektörün en iyileri seçti.

Marka değerleri gereği her konuda tüketicinin önerilerine, yorumuna ve fikirlerine önem veren Hayat Su; 36 yıldır olduğu gibi yine ilkleri gerçekleştirmeyi sürdürerek, su sektöründe “En İyi Tüketici Deneyimi Sunan Marka” seçildi. Tüketicisine her zaman kulak veren Hayat Su; böylece tüketicinin gözünde kaynak zenginliği, lezzeti ve doğal mineral içeriğiyle öne çıkan farklılığını, hizmet anlayışına da taşıdığını bir kez daha göstermiş oldu.