“Muhtarları topluyoruz” toplantılarının ilkini Bornova’da başlatan GDZ Elektrik Dağıtım A.Ş., elektrikle ilgili sorunlara çözüm arıyor. Muhtarlarla yapılan toplantılarda şikayet konularının tespit edildiği, ayrıca yatırım planları ve Çağrı Merkezi ile ilgili yürütülen VIP çalışması hakkında bilgi verildiği ve muhtarların cep, ofis ve ev telefonlarının sisteme tanımlandığı belirtildi.
47 hizmet merkezi
GDZ Elektrik Dağıtım A.Ş. Genel Müdürü Metin Demirdağ, “Mahallenin tüm sorunlarını en iyi bilen kişiler muhtarlar olduğu için bu düşünceden yola çıkarak bu projemizi uygulamaya başladık” diye başladığı sözlerini şöyle sürdürdü: “Mahallelerde sorunu bilirsek şehirlerdeki elektrikle ilgili tüm sorunları çözüme kavuştururuz. Amacımız muhtarlarla interaktif iletişim sayesinde müşteri memnuniyetini yükseltmek. GDZ Elektrik Dağıtım olarak, 2013 yılından bu yana İzmir ve Manisa’da 3 milyon 61 bin 90 aboneye yıllık 14 milyon MWh kesintisiz, kaliteli ve sürekli elektrik dağıtımı yaptık. Müşteri odaklı çalışma anlayışıyla abonelerimize en iyi hizmeti vermeyi ilke edinmiş olan GDZ Elektrik Dağıtım, İzmir ve Manisa illerinde 47 hizmet merkezinde bu görevini sürüdürüyor.”