07.05.2016 - 14:02 | Son Güncellenme:
Youtube bu amacı için üç yıldır bir etkinlik düzenliyor. Şirket bu yıl dördüncüsü düzenlenen yıllık Brandcast etkinliğini de Javits Center‘da düzenledi. Daha önceki etkinliklere göre servis kendine daha çok güvenen bir izlenim bıraktı. Platform reklam veren markalara içeriğin güvenli, yüksek kaliteli olduğunu ve sadece canı sıkılan gençlere değil her yaş kesimine hitap ettiğini istatistiklerle gösterdi.
Şirket CEO’su Susan Wojcicki yaptığı açıklamada servisin 18-49 yaş aralığında bulunan tüketicilerinin diğer herhangi bir platformdan daha fazla olduğunu söyledi. Siteye giren 18-49 yaş arasında ki tüketici sayısı en çok izlenen 10 dizinin izlenme sayılarının toplamından daha fazla. Google bu araştırmayı Nielsen araştırma şirketine yaptırdı ve servisinin ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha kanıtladı. CEO televizyon kanallarının izleyici kaybederken video platformu her bölgede ve ekranda daha fazla izleyici kazandığını söyledi.
İlginizi Çekebilir: YouTube’dan Canlı Yayına Yenilik Youtube’un Reklam Gelirleri İnanılmaz BoyutlardaServis büyük şirketlerin reklam gelirlerini üzerine çekmeyi başarıyor. Dünyanın en büyük reklam şirketlerinden birisi olan Interpublic Group bu sene 250 milyon dolarlık reklam bütçesini televizyon kanallarından YouTube‘a aktardı. Böyle gelirler ile servis kendini geliştirmeye de devam ediyor. İki hafta önce düzenlenen Coachella festivalinde ilk büyük 360 derece canlı yayın video platformu üzerinden yapıldı ve tam 21 milyon alıcıya ulaştı. Peki sizilerin sürekli izlediği ve bağımlısı olduğu kanallar var mı? Bunları ne sıklıkta takip ediyorsunuz?
YouTube Artık İnsan Beyninden Farksız