30.11.2018 - 14:03 | Son Güncellenme:
Onur Binay/milliyet.com.tr
YouTube ile Instagram arasındaki savaş devam ediyor. YouTube, Hikayeler özelliğinin 10 binden fazla abonesi olan tüm içerik oluşturucularına açıldığını duyurdu.
YouTube'un Hikayeleri özelliği, Instagram ve Snapchat Hikayelerine çok benziyor. YouTube, üreticilere aynı zamanda metin, çıkartma ve filtreler gibi yeni özelliklere erişim imkanı da sunuyor.
YouTube Hikaye'lerinin rakiplerinden farklı olduğu bazı önemli alanlar var. Büyük bir fark, yok olma süreleri. YouTube Hikayeler, diğer uygulamalarda gördüğümüz gibi 24 saat değil 7 gün sonra kayboluyor. Görüntüleyenler ayrıca YouTube’un Hikayeler özelliğine yorum bırakabilir, içerik oluşturucuları da bunlara yanıt verebilir.
YouTuberların, mobil uygulama üzerinden video kamera ikonuna basarak “Hikaye oluştur” seçeneğine tıklayarak bu özelliği kullanabilir.