20.02.2008 - 00:00 | Son Güncellenme:
ViewSonic, CRN dergisi tarafından yapılan araştırmaya göre ’30 inçten büyük’ LCD TV kategorisindeki yüzde 32’lik pazar payı ile 'Kanalın En Çok Satanları’ arasında yer alıyor. DisplaySearch araştırma firmasının yaptığı başka bir araştırmaya göre ViewSonic, dünya çapında 'public display’ (uzak bir merkezden kablosuz internet, GPRS veya ethernet aracılığıyla yönetilebilen plazma ve LCD TV) satıcıları arasında üçüncü sıraya yükseldi.
Pazar payı en yakın rakibine göre iki kat daha yüksek olan ViewSonic, geçtiğimiz günlerde CRN tarafından 'Kanalın En Çok Satan’ şirketi seçildi. CRN Kanalın En Çok Satanları sıralamasında, 22 kategoride en çok satan beş teknolojinin yanı sıra her bir kategoride 'Kanalın En Çok Satan’ şirketi ve 'En Hızlı Büyüyen’ şirketi belirleniyor. CRN’nin lider pazar analiz firması NPD Group işbirliğiyle gerçekleştirdiği kapsamlı çalışmanın sonucunda kanalın en çok sevilen markaları ve ürünleri belirlendi. ViewSonic, 2007’nin ilk yarısında elde ettiği pazar gelir payı ile 'Kanalın En Çok Satanları’ sıralamasında birinci oldu.
ViewSonic’in bu başarısı, ticari monitör ürünlerindeki başarısına dayanıyor. DisplaySearch tarafından yapılan en son araştırmaya göre ViewSonic 2007’nin ikinci çeyreğinde public display pazarında elde ettiği yüzde 12’lik pazar payı ile dünya çapındaki sevkıyatlarda üçüncü sıraya yükseldi.Konu hakkında bir açıklama yapan ViewSonic Türkiye Ülke Müdürü Eftal Sezer şunları ifade ediyor: “Bu sonuçlar, masaüstü monitörlerimizden geniş ekran LCD ürünlerimize ve teknoloji liderliğimize kadar, iş ortaklarımız ve kullanıcılarımızın ViewSonic markasına duyduğu güvenin bir göstergesidir. Ticari monitör pazarındaki konumumuzu güçlendirmek için ürün portföyümüzü, dağıtım kanallarımızı ve teknolojik yenilikleri sürdüreceğiz.”
ViewSonic’in, küçük ve orta ölçekli işletmelere komple ticari monitör çözümleri sunmak amacıyla ağ cihazları ve yazılımlarını içeren çeşitli public display çözümleri bulunuyor.