04.10.2016 - 16:32 | Son Güncellenme:
Samsung Türkiye, geçtiğimiz günlerde yaşadığı patlama problemi sonrasında müşteri memnuniyeti ve güvenliğini sağlamak için Note 7 cihazlarını geri toplama kampanyası başlatmıştı. Dünya çapında olan bu kampanyadaki ilerleme diğer ülkelerde çok hızlı iken Türkiye’de bu geri toplama kampanyası çok yavaş gerçekleşiyor.
Samsung Türkiye, Note 7 kullanıcılarının bu değişim sürecinde hiçbir sıkıntı yaşamamaları için bir çok önlem ve çözüm almasına rağmen sadece %10 oranında geri dönüş sağlamış geri toplama kampanyasında. Samsung’un yeni çözümü ise kullanıcıların Samsung Türkiye’ye ulaşması ve ilgili ekip müşterinin ayağına gidip cihazlarını orada değiştirecekler. Böylece Samsung kullanıcısı ne vakit kaybı ne de nakit kaybı yaşayacak.
Umarım ki bu çözüm Note 7 kullanıcıları için yeterince cazip olur ve bir an önce değişimler tamamlanır.