04.07.2018 - 10:40 | Son Güncellenme:
Omnichannel pazarlama otomasyonu platformu Related Digital, hizmet verdiği kurumların tüketicilere farklı kanallar üzerinden deneyim sunabilmelerini sağlamak için kendi teknoloji altyapısına yaptığı yatırımları %150 artırdı. Güncel yatırımlarla birlikte, Related Digital'in teknolojik altyapıya yaptığı yatırım beş yıllık planda 15 milyon TL'ye ulaştı.
Kesintisiz bir omnichannel pazarlama hizmeti sunmak için teknolojik altyapı kapasitesini dört katına çıkaran Related Digital, ayrıca sistemi gözetleyen ve kontrol eden insan kaynağını genişletti.
Sistem performansını doğrudan etkileyen soğutma ve diğer donanımsal iyileştirmelerin ardından şirket, teknolojik altyapısındaki verimliliği %50 oranında artırmayı hedefliyor. 2018 yılının ilk yarısında teknoloji ihracatını beş katına çıkaran şirket, pazarlama altyapısını küresel ölçekte çalışabilecek şekilde iyileştirerek yaşanabilecek kesinti ve diğer aksaklıkları ortadan kaldırıyor.
Related Digital, Avrupa Birliği tarafından yürürlüğe alınan Genel Veri Koruma Tüzüğü (GDPR) sürecini en etkin biçimde yönetmek isteyen yerli ve global kurumlara uçtan uca omnichannel pazarlama hizmeti sunuyor. 40 milyonu aşkın internet kullanıcısının kayıtlı e-posta, web, mobil ve mağaza davranışlarını analiz eden şirket, omnichannel kişiselleştirme çözümleriyle 2017 yılında e-ticaret firmalarına 1,6 milyar TL ek ciro sağladı.