12.09.2018 - 10:52 | Son Güncellenme:
Onur Binay/milliyet.com.tr
Apple, bilgisayar dünyasının modasını belirleyen bir şirket oldu. iPhone'un iyi bir görünümü var ve Jony Ive'ın bu tasarımı her yıl büyüleyici bir şekilde pazarlanıyor. iPhone modellerinin modada etkili olduğu da belirtiliyor. iPhone'un kullandığınız kadar giydiğiniz bir şey olduğu da söyleniyor.
Bu araştırmacılar moda satın alma konusunda beş efsaneyi inceledi. En ilgi çekici olan, tüketicilerin her zaman yeni bir şey isteyip istemedikleriydi. Alışveriş yolculuklarının yüzde 83'ünün "tekrarlı alımlar" dedikleri şey olduğunu tespit ettiler.
Araştırmaya göre ürünün kalitesi ve gerçek anlamda hangi yenilikleri sunduğu değil, tüketicinin algısı önemli. Ürün değil, müşteri önce gelir mottosu var. Bazıları da telefonun yavaşlağı ya da ekrandaki çizikler yüzünden yeni bir iPhone satın almak istiyor.
Geçen yıl dünya çapında akıllı telefon satışları ilk kez düştü. İnsanlar artık her yıl telefon değiştirmenin gereksiz olduğu düşünüyor. Bu nedenle Apple da önümüzdeki süreçte daha çok iPhone modeli ile karşımıza çıkacak. En azından şimdi daha çok seçenek var ve doğru boyutlarda gelebilir.