08.02.2017 - 09:43 | Son Güncellenme:
IMDb sitesinden yapılan açıklamada "Mesaj panolarının artık dünya genelinde aylık 250 milyondan fazla kullanıcımıza olumlu ve kullanışlı bir deneyim sunmadığına karar verdik" dendi.
Bu kararın trafik ve verilerin incelenmesi sonucunda alındığı belirtildi. Mesaj panolarının kapatılması ile ayrıca site içindeki özel mesajlaşma uygulaması da sonlanmış olacak.
1990'da İngiltere'nin Bristol kentinde Col Needham tarafından kurulan ve daha sonra Amazon'a satılan sitenin açıklamasında sosyal medyanın ortaya çıkışının mesaj panolarını daha az gerekli hale getirdiğine işaret edildi.
Şirket artık kullanıcıların IMDb'nin sosyal medya hesapları üzerinden yorum yaptığını ve sitenin editörleri ile Facebook ve Twitter gibi sosyal medya hesapları üzerinden iletişime geçtiğini belirtti.
Site mesaj panolarını 2 haftalık bir geçiş sürecinin ardından 20 Şubat'ta tamamen kapatacak.