18.02.2013 - 10:06 | Son Güncellenme:
Google, varlığını ve varlığını simgeleyen ürünleri fiziksel dünyada daha çok yer vermek istercesine kendi mağazalarını açmaya hazırlanıyor. Nexus ve Chromebook serisi ile donanım üreticiliği kimliğine de yavaş yavaş bürünmeye başlayan Google, bunun bir parçası olan üretileni satma mecrası olarak fiziksel mağaza fikrine yönelmeye hazırlanıyor. Çevrim içi mağazalarda sıkça görmeye başladığımız Google imzalı ürünler, kısa bir süre içinde fiziksel Google Mağazaları üzerinde de yer almaya başlayacak. Apple'ın fiziksel mağaza atağının hemen ardından bu girişimin dillendirilmesi ayrıca manidar olsa da Google'ın kendi ürünlerinin sayısı artık bir mağaza açmaya yetecek kadar var. Nexus serisi akıllı telefon ve tabletlerin yanı sıra Chromebook serisi dizüstü bilgisayar ürünleri ile hem sade hem de kullanıcı deneyimin ön planda tutulduğu mekânlar kısa bir süre içinde gerçeğe dönüşecekler. Önceliğin Amerika Birleşik Devletleri'ndeki önde gelen kentlere verildiği mağaza fikri büyük ölçüde Türkiye'de de hissedilecek. Zira Google'ın Türkiye'de 2014'e kadar en az bir mağaza açması bekleniyor. Mağazaların sade ve ürünlerin öne çıkarıldığı; bunun kullanıcılarla yakın iletişim içinde cihazları deneme şansı sunan yapıyla pekiştirileceği bir ortam olmaları düşünülüyor. Crysis 3'ten Rekor!