10.04.2013 - 14:12 | Son Güncellenme:
Avea’nın ana sponsorluğunda düzenlenecek etkinliğin ana teması “Geleceği Şekillendirmek”. Konferansta, Avea, SAP, Yellow Media, Intel, HP, Adobe, Unilever, Denizbank, Milliyet Reklam Grubu, United People, GFK, Bankalararası Kart Merkezi, Roy&Teddy, Bumads’in tepe yöneticileri yeni dünya düzeninde bizleri nelerin beklediğini anlatacaklar. Dijital dünyanın başarılı girişimlerinden Giysicini, Tinkfabrik,ebrandValue ve fikirannesi.com’un kurucuları kendi öykülerini paylaşacaklar. Ayrıca, Tevitöl’den genç konuşmacılar, gençlerin hayattan neler beklediklerini sorgulayacak.
Etkinliğin moderatörlüğünü ve açılış konuşmasını ise Milliyet yazarı ve Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi Fatoş Karahasan yapacak.
Web 3.0 İstanbul Konferansı’nın, geleceğin trendlerini bugünden tanımaya odaklı olduğunu söyleyen Yardımcı Doçent Doktor Fatoş Karahasan etkinlik hakkında şunları söyledi: “Gelişen mobilite ve dijital imkanlar sayesinde her birimiz artık hayatı her zamankinden daha hızlı bir şekilde yaşıyoruz ve geleceğin gözümüzün önünden akıp gittiğini fark edemeyebiliyoruz. Bu nedenle, düzenlediğimiz etkinliğin bu yılki temasını “Geleceği Şekillendirmek” olarak belirledik. Konferansımız aracılığıyla her kesimden insanın dijital pazarlama alanındaki yeni trendlere hakim olabilmesini ve interaktif mecraları özümseyebilmesini amaçlıyoruz. Dijital dünyanın farklı alanlarından gelen konuşmacılarımızın interaktif sunumlarının yeni yaratıcı fikirlere ilham kaynağı olacağına inanıyoruz.
”Konferans ile ilgili ayrıntılı bilgi ve akış için: