04.01.2017 - 15:48 | Son Güncellenme:
CES 2017'de düzenledikleri etkinlik sırasında şirketin araştırma, geliştirme ve mühendislikten sorumlu başkan yardımcısı olan Nick Sampson, Faraday Future'un ana yatırımcısı ve LeEco başkanı Jia Yueting'le sahneye çıktı. Sampson, Jia'dan otomatik vale parkı özelliğini göstermesi için bir düğmeye basmasını istedi. Ancak hiçbir şey olmadı. Sampson, daha sonra "Görünüşe göre bu gece biraz tembel geçecek." dedi.
Etkinlikten sonra The Verge'e konuşan Sampson, konuyla ilgili "Bu karmaşık bir durum. Teknik zorlukların olduğunu biliyorduk. Bu binanın çatısına kadar bakarsanız, arabanın kendi kendine çalışabilmesi için gereken bazı sinyalleri engelleyen bir sürü yapı var." dedi.
Elektrikli motora sahip FF91, tamı tamına 1,050 beygir güce 130 kWh bataryaya sahip (Tesla P100D'den 30 kWh daha yüksek). Bu bataryanın tam dolu şarj ile 600 kilometrenin üzerinde menzil sunacağı ifade ediliyor. 0'dan 100 km/s hıza sadece 2.39 saniyede ulaşan FF91, 1,050 beygir gücünde performans sağlayan elektrikli motoru ile dünyanın en süratli yarış otomobillerine kafa tutabiliyor.
2018 yılında piyasaya sürülmesi hedeflenen aracı almak isteyenler 5 bin dolar depozitoyla ön sipariş verebilecek.
Videoda 1:12:30'dan itibaren otomobille ilgili yaşananları izleyebilirsiniz.