03.05.2017 - 11:43 | Son Güncellenme:
Geçmişte Snapchat'i satın almak isteyen ancak başarılı olamayan Facebook, Snapchat'in bazı özelliklerini (kendince yorumlayarak) sahip olduğu platformlara eklemeye başladı. Bunlardan biri de 24 saat süreyle kalacak ve daha sonra yok olacak içerikler olarak tanımlayabileceğimiz Stories yani Hikaye özelliği. Şirket bunu, Instagram, Whatsapp, Messenger derken Facebok'a da eklemişti. Şimdi ise çok az kişinin Facebook'taki "Stories" özelliğini kullandığı ortaya çıktı.
Facebook, bu özelliğin dikkat çekmesi ve kullanılması için uğraşıp çaba gösters de Storiesi istenilen başarıyı elde edemedi. Zaten Facebook hesaplarınızı açıp baktığınızda bu özelliğin kaç kişi tarafından kullandığı görünce ne kadar popüler olduğunu anlayabiliyorsunuz.