03.10.2016 - 16:33 | Son Güncellenme:
Facebook platformunda yer alan Pages uygulamasını kullanan bazı işletmelere ürünlerini etiketleyebilme özelliğini sundu. Bu özellik sadece doğrulanmış bir kaç sayfada ortaya çıktı.
Bizim gibi tüketiciler ise etiketlenmiş olan bu ürüne tıkladığında bu ürünle ilgili detaylı bilgilerin ve satış bilgilerini yer aldığı sayfaya yönlendirilecekler. Şirketin basın sözcüsü yaptığı açıklama bu yenilik ile beraber sayfa yöneticilerine daha güçlü iletişim araçları sunduklarını belirtti.
Şimdilik özelliğin bütün detayları bilinmiyor ancak şirketler bu yöntemi kullanarak daha etkili bir reklam ortaya koyabilecekler hem de ücretsiz bir şekilde. Bu hafta Messenger’a gelen Snapchat benzeri özelliklerden sonra sosyal medya devi tarafından gelen ikinci büyük haber reklam ile ilgili oldu.