14.11.2018 - 14:47 | Son Güncellenme:
Onur Binay/milliyet.com.tr
Facebook, Mayıs ayındaki F8 geliştirici konferansında Messenger için tasarım revizyonu yaptığını, gereksiz unsurları kaldırarak, önemli özelliklere vurgu yaptığını ve deneyimi basitleştirdiği söylemişti. Teknoloji devi, kullanıcılara mesajlaşma platformuna karanlık mod geleceğini de garanti etti. Artık yeniden tasarımın yaygınlaşmasıyla, Facebook'un sözlerini yerine getirip getirmediğini değerlendirme zamanı geldi. Cevap, öyle görünüyor ki, kısmen.
Facebook Messenger'ın yeni tasarım arayüzü giderek yaygınlaşıyor. Yeni kullanıcı arayüzü bazı açılardan basitleştirildi. Uygulama, sekme sayısını üçe böldü: sohbetler için bir tane, kişi için bir tane, diğeri de oyunlar ve sohbet için.
opening up messenger after the new update like pic.twitter.com/vqZ7J6fT4M
— Abe (@NuanenBee) 13 Kasım 2018
Yeni tasarımı beğenenler kadar beğenmeyenler de var. Yukarıdaki tweet gibi parlaklıktan ve aşırı beyazlıktan şikayet eden çok fazla kullanıcı var.