27.09.2018 - 14:43 | Son Güncellenme:
Sosyal ağ Facebook, dünyanın dört bir yanındaki tüm reklamverenler için Facebook Hikayeler’de de reklam uygulamasını hayata geçirdiğini duyurdu.
Geçen yıl Instagram Hikayeler'de reklam uygulamasını başlatan şirketin açıklamsına göre markalar ve reklamverenler, haber kaynağı ya da Instagram Hikayeler üzerinden yürüttükleri reklam kampanyalarına Facebook Hikayeler'i de ekleyebilecek.
Potansiyel müşteri
Bu yenilikle reklamverenler Facebook’un hikaye reklamları için sunduğu hedefleme ve ölçümleme seçeneklerinden faydalanabilecek, erişim, marka farkındalığı, video görüntülemeleri, uygulama indirme, dönüşüm, trafik ve potansiyel müşteri reklamları gibi halihazırda Instagram Hikayeler için kullandıkları araçları da kullanabilecekler.
Sosyal ağ, Facebook Hikayeler (Facebook Stories) ile ilgili son istatistikleri de paylaştı. Buna göre 300 milyondan fazla insan her gün Facebook Hikayeler’i ve Messenger Hikayeler’i kullanıyor.