SosyalmedyaFacebook Hikâyeler'de yeni özellik

Facebook Hikâyeler'de yeni özellik

27.09.2018 - 14:43 | Son Güncellenme:

Geçen yıl Instagram Hikayeler'de reklam uygulamasını başlatan Facebook, günlük 300 milyon kullanıcısı olan Facebook Hikayeler’de de reklam uygulamasını başlattığını açıkladı.

Facebook Hikâyelerde yeni özellik

Sosyal ağ Facebook, dünyanın dört bir yanındaki tüm reklamverenler için Facebook Hikayeler’de de reklam uygulamasını hayata geçirdiğini duyurdu.

Haberin Devamı

Geçen yıl Instagram Hikayeler'de reklam uygulamasını başlatan şirketin açıklamsına göre markalar ve reklamverenler, haber kaynağı ya da Instagram Hikayeler üzerinden yürüttükleri reklam kampanyalarına Facebook Hikayeler'i de ekleyebilecek.

Potansiyel müşteri

Bu yenilikle reklamverenler Facebook’un hikaye reklamları için sunduğu hedefleme ve ölçümleme seçeneklerinden faydalanabilecek, erişim, marka farkındalığı, video görüntülemeleri, uygulama indirme, dönüşüm, trafik ve potansiyel müşteri reklamları gibi halihazırda Instagram Hikayeler için kullandıkları araçları da kullanabilecekler.

Sosyal ağ, Facebook Hikayeler (Facebook Stories) ile ilgili son istatistikleri de paylaştı. Buna göre 300 milyondan fazla insan her gün Facebook Hikayeler’i ve Messenger Hikayeler’i kullanıyor.